MediaPro Pictures pregăteşte o mini-serie în limba engleză

MediaPro Pictures a prezentat, la Budapesta, la târgul de televiziune Discop East 09, unul dintre cele mai noi proiecte de televiziune ale companiei, mini-seria în limba engleză "Roxelana & Suleyman", care spune o poveste de dragoste petrecută în secolul 16, în Imperiul Otoman.

Urmărește
95 afișări

Proiectul mini-seriei a fost prezentat de Claudia Stavrositu, Business Affairs Director MediaPro Pictures, într-o sesiune de tip "pitch", pentru strângerea de fonduri necesare producţiei, la secţiunea Discopro, de la Discop East 09.

Proiectul "Roxelana & Suleyman", marca Promance International, companie a MediaPro Pictures, a fost desemnat câştigător al sesiunii de "pitch". Astfel, compania MediaPro Pictures a primit o participare gratuită la un târg de televiziune, care se va desfăşura la Roma, în iulie 2009, şi unde există şansa găsirii unor noi coproducători pentru "Roxelana & Suleyman".

"Roxelana & Suleyman" spune o poveste de dragoste dintre o tânără poloneză şi un sultan, acţiunea desfăşurându-se în secolul 16. De altfel, pentru realizarea producţiei, care va fi filmată atât în România, la studiourile MediaPro din Buftea, cât şi în străinătate, va fi recreată atmosfera din Imperiul Otoman.

Filmările la "Roxelana & Suleyman" vor începe, cel mai probabil, în 2010. Noua mini-serie va fi realizata direct în limba engleză, ţinta MediaPro Pictures fiind de a vinde producţia la nivel internaţional. Mini-seria "Roxelana & Suleyman" va fi difuzată şi pe postul Acasă TV.

În plus, MediaPro Pictures a scos la vânzare, la ediţia din acest an a târgului de televiziune Discop, "Regina" şi "Inimă de ţigan", telenovelele cu cele mai mari audienţe în România, dar şi proiectul companiei Promance, primul serial de epocă filmat în România, care se află în prezent în pre-producţie şi a cărei difuzare va începe în toamnă pe postul Acasă TV.

Alături de "Roxelana & Suleyman" a mai fost desemnat câştigător la sesiunea "pitch" de la Discopro un serial produs de compania maghiară Havas Films - "Dope" - care vorbeşte despre dopajul în sport.

Printre participanţii la Discop se numără şi cele mai importante televiziuni din România, Pro TV, ACASĂ, Prima TV, Realitatea TV, Kanal D, Naţional TV, dar şi Televiziunea Română şi companii precum Romtelecom şi DTH Television Grup (Boom TV). Acestora li se adaugă case de producţie şi de distribuţie din România, precum MediaPro Pictures, MediaPro Distribution, Empire Film, Zucchero etc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici