Aproape 7.000 de prezervative electronice au fost trimise în primele 24 de ore de la debutul paginii pe Facebook, iar campania Departamentului de Sănătate a atras o susţinută acoperire mediatică.
Instituţia new-yorkeză a lansat prezervativul NYC de Valentine’s Day în 2007, realizând în premieră primul mijloc de protecţie sexuală care poartă însemnele oraşului american.
De atunci, 70 de milioane de prezervative au fost distribuite gratuit, iar ambalajul a câştigat numerose premii la competiţiile de design.
Pagina de Facebook a organizaţiei permite accesarea statisticilor referitoare la SIDA şi contracepţie, făcând trimitere şi la pagina evenimentului "National Condom Day / Ziua Naţională a Prezervativului", 14 februarie.
"Folosind Facebook, putem ajuta milioane de persoane să răspândească informaţii despre metode de contracepţie", a spus doctorul Monica Sweeney de la Departamentul de Sănătate din New York.
Ea a adăugat că această campanie s-a consacrat ca un proiect de succes prin distribuţia a peste trei milioane de prezervative într-o singură lună.
Citeşte şi:
Cadouri surpriză pentru utilizatorii Facebook