Dacă în 2010 actorul era protagonistul unei coregrafii demne de Broadway, într-un hotel din Tokyo, anul acesta actorul din „X-Men” şi „Wolverine” îşi provoacă fanii să îl urmeze şi să înveţe mişcările unui dans sincron.
„Join the dance” a fost filmat pe plajele şi străzile din Montevideo şi Punta del Este, Uruguay, pe muzica trupei britanice The Feeling. Scena de deschidere a spotului îl găseşte pe Hugh Jackman la barul de pe plajă, istovit de cele 40 de grade ale amiezii. Căutând o variantă de revigorare, vedeta cere un Lipton Ice Tea. Efectul apare imediat – Hugh Jackman se simte revitalizat şi începe dansul, reuşind să îi antreneze pe toţi cei din preajmă.
„Mi-a plăcut atât de mult să filmez spotul de anul trecut, Tokyo Dancing Hotel, încât atunci când am citit scenariul spotului pentru 2011 şi am văzut că trebuie să dansez din nou, am fost extrem de încântat. Concret, am mers pe platoul de filmare de pe plajă în fiecare zi şi am dansat alături de cincisprezece oameni, la început, apoi, din ce în ce mai mulţi, până s-au adunat 150 de oameni. Mi-a plăcut foarte mult să filmez acest spot”, a declarat Hugh Jackman.
Spotul a fost realizat de Luciano Podcaminsky, unul dintre cei mai renumiţi regizori latino-americani din advertising. Potrivit The Gunn Report, Luciano Podcaminsky ocupă al patrulea loc în topul celor mai premiaţi regizori din lume.
„Vrem ca prin acest spot să creăm o bucurie contagioasă, iar Hugh Jackman, alături de coregraf şi incredibilii dansatori, au reuşit să răspândească bucuria în direct”, a declarat Podcaminsky.
Lipton Ice Tea şi Hugh Jackman au semnat în 2010 un parteneriat de imagine pentru trei ani, primul de acest gen pentru actor. Anul trecut, campania Lipton Ice Tea a stat tot sub semnul dansului, Hugh Jackman fiind principalul protagonist al spotului „Tokyo Dancing Hotel”.