China interzice sute de reclame şi emisiuni cu aluzii sexuale

Publicat: 27 09. 2007, 18:06
Actualizat: 05 11. 2012, 16:12

Acest ordin, emis de Administraţia Naţională a Radio-Televiziunii şi Filmului din China, este cea mai recentă măsură dintr-o serie care vizează interzicerea unor emisiuni televizate despre schimbarea de sex şi operaţii estetice, precum şi concusurile de talente din prime-time.

"Reclamele care conţin sunete provocatoare şi limbaj colorat, precum şi mesaje vulgare pentru mărirea sânilor sau reclamele la lenjerie intimă vor fi interzise imediat", au comunicat reprezentanţii Administraţiei.

Corpul de control al instituţiei a interzis programele ale căror titluri includ cuvinte care definesc produse, instituţii şi medicamente legate de sex.

Din august, 1.466 de reclame au fost interzise, potrivit statisticilor instituţiei.

Aceste măsuri au din ce în ce mai mulţi susţinători în rândul politicienilor.

Administraţia i-a sfătuit pe reprezentanţii televiziunilor care recurg din ce în ce mai des la vulgaritate şi la prost gust pentru a creşte audienţa, să transmită maselor mesaje de inspiraţie, pline de valori socialiste.