Modă de milioane. Un producător de încălţăminte a înregistrat o creştere a vânzărilor fantastică în timpul pandemiei

  • Crocs-urile au revenit din nou la modă
  • Compania a înregistrat creşteri de profit semnificative în perioada pandemiei
  • Uşori şi comfortabili, Crocs-urile personalizate au cucerit internetul şi au invada garderoba vedetelor
Urmărește
8970 afișări
Imaginea articolului Modă de milioane. Un producător de încălţăminte a înregistrat o creştere a vânzărilor fantastică în timpul pandemiei

Sursa foto: profimedia

Poţi să-i iubeşti sau să-i urăşti, îţi pot părea foarte urâţi sau foarte comozi. Indiferent de preferinţele tale, Crocs-urile sunt cea mai hot încălţăminte a momentului. 

Din 2009 până-n prezent, s-au cumpărat peste 700,000,000 de papuci din spumă şi vânzările continuă să crească. Compania Crocs a înregistrat în perioada pandemiei o creştere fantastică. În luna martie, compania a înregistrat cu 14% mai mult profit decât în martie 2019, iar în aprilie, chiar dacă magazinele au fost închise, profiturile au crescut şi mai mult. Crocs-urile, care reprezintă unul din cele mai bine vândute produse pe Amazon, a atins un venit în valoare de 1,23 miliarde de dolari în ultimii ani, la un deceniu de când modelul a ieşit pentru prima dată pe piaţă.

Recent, Crocs-urile au ajuns şi pe podiumurile de modă şi în picioarele vedetelor. Celebrităţi ca Justin Bieber, Ariana Grande şi Post Malone poartă aceşti papuci, iar Crocs-urile în ediţii limitate sunt vândute chiar şi la preţul de 1,000 de dolari. Unul din cele mai cunoscute modele a ieşit din colaborarea delicioasă dintre companiei Crocs cu KFC. Deşi încă nu au fost puşi în vânzare, compania a declarat că deja este cea mai profitabila colaborare pe care au avut-o până acum. Videoclipul cu Crocs-urile inspirate din puiul de la KFC a strâns 2,5 milioane de vizualizări pe Youtube. Încălţămintea va fi scoasă la vânzare în iulie. 

Astfel, în perioada în care toţi antreprenorii erau disperaţi că nu vor putea să-şi vândă produsele, Crocs îşi reînoia tehnica de publicitate şi marketing şi îşi muta piaţa de desfacere în online, ţintând publicul tânăr şi fanii vedetelor care le-au consacrat încălţămintea. 

Încălţămintea din spumă de plastic este, fără îndoială, unul din cele mai bine vândute produse pe timpul pandemiei. Compania a donat peste 450,000 de perechi de papuci la medicii care luptă în prima linie. Uşor de curăţat şi foarte comozi, Crocs-urile au trecut de la categoria de încălţăminte de purtat acasă, la un icon de stil. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Coming soon fresh out of the fryer. Put #KFCCrocs on your bucket list. Link in bio. @kfc @melovemealot

O postare distribuită de Crocs Shoes (@crocs) pe

Feb 12, 2020 la 8:09 PST

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

* UPDATE: The latest release of #PostMaloneXCrocs has SOLD OUT! Thank you everyone!*

O postare distribuită de Crocs Shoes (@crocs) pe

Dec 10, 2019 la 7:02 PST

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici