Moş Crăciun cel comercial, luat la ochi de Patriarhia Română

Cei care s-au lăsat seduşi de fastul sărbătorii şi s-au îndepărtat de la adevăratul sens al Crăciunului au toate motivele să se simtă vizaţi de comunicatul Patriarhiei Române, care-i ia apărarea Moşului ca simbol religios, şi nu bătrânelului devenit bun de larg consum, informează "Gândul".

Urmărește
28 afișări
Imaginea articolului Moş Crăciun cel comercial, luat la ochi de Patriarhia Română

Moş Crăciun cel comercial, luat la ochi de Patriarhia Română (Imagine: Gândul)

Tradiţia lui Moş Crăciun este una de sorginte religioasă, reaminteşte Patriarhia Română, iar toate miturile care îl înconjoară au, la rândul lor, origini care coboară până la înţelesul biblic, dar care sunt ignorate în lumea modernă, care l-a redus pe Moş la un simplu prilej de cumpărături.

Citeşte mai multe despre mesajul Patriarhiei, dar şi despre "evoluţia" lui Moş Crăciun pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici