Motivul pentru care cel mai mare producător de băuturi răcoritoare din lume refuză să renunţe la sticlele de plastic

Directorul departamanetului de sustenabilitate din cadrul companiei Coca-Cola a dezvăluit de ce producătorul de băuturi răcoritoare nu va renunţa sticlele de plastic, relatează Metro.

Urmărește
4920 afișări
Imaginea articolului Motivul pentru care cel mai mare producător de băuturi răcoritoare din lume refuză să renunţe la sticlele de plastic

Sursa FOTO: Pixabay

Bea Perez, directorul departamentului de sustenabilitate al companiei Coca-Cola, a declarat că motivul pentru care brandul nu va renunţa la sticlele de plastic este faptul că acest tip de ambalaj este dorit de consumatorii brandului, relatează  Metro

Perez a mai afirmat că vânzările ar avea de suferit dacă compania va renunţa la sticlele din plastic, iar soluţia cea mai bună este reciclarea şi educarea consumatorilor în acest sens.

În 2019, compania Coca-Cola a fost desemnată unul dintre principalele branduri responsabile pentru poluarea cu plastic. Coca-Cola produce anual trei milioane de tone de ambalaj plastic, echivalentul a 200.000 de sticle de plastic pe minut.

Directorul de sustenabilitate de la Coca-Cola a mai susţinut că utilizarea exclusivă a ambalajelor din sticlă şi aluminiu ar mări emisiile de dioxid de carbon.

Compania a promis ca până în 2030 să recicleze aceeaşi cantitate de sticle pe care le utilizeză, însă unii specilalişti sunt de părere că o mare parte din deşeuri ar urma să ajungă la o groapă de gunoi, în mijlocul naturii.

Anul trecut compania Coca-Cola a făcut declaraţii controversate când a susţinut că nu ambalajele din plastic reprezintă o problemă pentru mediu, ci faptul că acestea nu sunt reciclate sau sunt aruncate în mediul natural.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici