- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (29.10.2008, 11:55)
MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili
Companiile de la Hollywood trebuie să se promoveze mai mult pe MySpace pentru a atrage atenţia publicului tânăr, acesta fiind site-ul de pe care cele mai multe persoane cu vârste între 15 şi 24 de ani se informează despre noutăţile cinematografice, informează variety.com.
Urmărește
50 afișări
MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili
Potrivit studiului realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen NRG, citat de site-ul variety.com, MySpace este pentru 29% dintre cei intervievaţi, cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani, pagina web de pe care obţin informaţii despre noutăţile cinematografice.
Google şi Yahoo s-au clasat pe locul al doilea, fiind site-urile preferate de 23% dintre participanţii la sondaj, în timp ce AOL s-a clasat pe locul al treilea, fiind în preferinţele a 14% dintre respondenţi.
Aproximativ 46% dintre participanţii la sondaj au vizionat informaţii sau reclame online despre filme pe MySpace, în timp ce 26% dintre respondenţi au urmărit astfel de conţinuturi pe Yahoo, 18%, pe Fandango, şi 12%, pe Moviefone, platformă controlată de AOL.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Războiul din Ucraina, ziua 1073. Serviciile digitale ale Gazprom, perturbate de serviciile de informaţii militare ucrainene / Transporturile de petrol suspendate în portul rusesc Ust-Luga după un atac cu drone.
-
Israelul eliberează prizonieri palestinieni după o amânare a procesului
-
HOROSCOP vineri, 31 ianuarie. O vineri a aşteptărilor înşelate pentru aceste zodii. Vezi ce le dezamăgeşte
Studiul s-a concentrat pe 13 lansări de film care au avut loc în timpul verii, în ultimii doi ani, printre care se numără "The Dark Knight/ Cavalerul negru", "Get Smart/ Scăpaţi de Smart", "Forgetting Sarah Marshall/ Înşelat de Sarah Marshall", "Step Up 2: The Streets/ Dansul Dragostei 2", "300/ 300 - Eroii de la Termopile", "John Tucker Must Die/ John Tucker trebuie să moară" şi "The Omen/ Profeţia".
Circa 42% dintre participanţii la sondaj au declarat că au văzut reclame pentru aceste filme pe MySpace.
Potrivit aceluiaşi studiu, internetul a fost mediul preferat de public, în detrimentul televiziunii, pentru obţinerea informaţiilor despre producţia "The Dark Knight", care a beneficiat de o campanie de promovare online foarte activă.
Circa 70% dintre cei peste 11.000 de indivizi care au participat la sondaj au declarat că au un profil activ pe MySpace.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Cum l-a despărțit Gianina, mama copilului, pe Pescobar de iubită. 'Îl manipulează!' + Pe ce cheltuie banii afaceristului
CANCAN.RO
Mai rar așa ceva! Unde și-a lăsat parcată mașina un șofer de TESLA din București, în Cluj-Napoca
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe