MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili

Companiile de la Hollywood trebuie să se promoveze mai mult pe MySpace pentru a atrage atenţia publicului tânăr, acesta fiind site-ul de pe care cele mai multe persoane cu vârste între 15 şi 24 de ani se informează despre noutăţile cinematografice, informează variety.com.

Urmărește
49 afișări
Imaginea articolului MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili

MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili

Potrivit studiului realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen NRG, citat de site-ul variety.com, MySpace este pentru 29% dintre cei intervievaţi, cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani, pagina web de pe care obţin informaţii despre noutăţile cinematografice.

Google şi Yahoo s-au clasat pe locul al doilea, fiind site-urile preferate de 23% dintre participanţii la sondaj, în timp ce AOL s-a clasat pe locul al treilea, fiind în preferinţele a 14% dintre respondenţi.

Aproximativ 46% dintre participanţii la sondaj au vizionat informaţii sau reclame online despre filme pe MySpace, în timp ce 26% dintre respondenţi au urmărit astfel de conţinuturi pe Yahoo, 18%, pe Fandango, şi 12%, pe Moviefone, platformă controlată de AOL.

Studiul s-a concentrat pe 13 lansări de film care au avut loc în timpul verii, în ultimii doi ani, printre care se numără "The Dark Knight/ Cavalerul negru", "Get Smart/ Scăpaţi de Smart", "Forgetting Sarah Marshall/ Înşelat de Sarah Marshall", "Step Up 2: The Streets/ Dansul Dragostei 2", "300/ 300 - Eroii de la Termopile", "John Tucker Must Die/ John Tucker trebuie să moară" şi "The Omen/ Profeţia".

Circa 42% dintre participanţii la sondaj au declarat că au văzut reclame pentru aceste filme pe MySpace.

Potrivit aceluiaşi studiu, internetul a fost mediul preferat de public, în detrimentul televiziunii, pentru obţinerea informaţiilor despre producţia "The Dark Knight", care a beneficiat de o campanie de promovare online foarte activă.

Circa 70% dintre cei peste 11.000 de indivizi care au participat la sondaj au declarat că au un profil activ pe MySpace.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici