- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (29.10.2008, 11:55)
MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili
Companiile de la Hollywood trebuie să se promoveze mai mult pe MySpace pentru a atrage atenţia publicului tânăr, acesta fiind site-ul de pe care cele mai multe persoane cu vârste între 15 şi 24 de ani se informează despre noutăţile cinematografice, informează variety.com.
![Imaginea articolului MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/4728/3390336/1/my-space.jpg?width=560)
MySpace, cel mai popular site de informare pentru tinerii cinefili
Potrivit studiului realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen NRG, citat de site-ul variety.com, MySpace este pentru 29% dintre cei intervievaţi, cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani, pagina web de pe care obţin informaţii despre noutăţile cinematografice.
Google şi Yahoo s-au clasat pe locul al doilea, fiind site-urile preferate de 23% dintre participanţii la sondaj, în timp ce AOL s-a clasat pe locul al treilea, fiind în preferinţele a 14% dintre respondenţi.
Aproximativ 46% dintre participanţii la sondaj au vizionat informaţii sau reclame online despre filme pe MySpace, în timp ce 26% dintre respondenţi au urmărit astfel de conţinuturi pe Yahoo, 18%, pe Fandango, şi 12%, pe Moviefone, platformă controlată de AOL.
Studiul s-a concentrat pe 13 lansări de film care au avut loc în timpul verii, în ultimii doi ani, printre care se numără "The Dark Knight/ Cavalerul negru", "Get Smart/ Scăpaţi de Smart", "Forgetting Sarah Marshall/ Înşelat de Sarah Marshall", "Step Up 2: The Streets/ Dansul Dragostei 2", "300/ 300 - Eroii de la Termopile", "John Tucker Must Die/ John Tucker trebuie să moară" şi "The Omen/ Profeţia".
Circa 42% dintre participanţii la sondaj au declarat că au văzut reclame pentru aceste filme pe MySpace.
Potrivit aceluiaşi studiu, internetul a fost mediul preferat de public, în detrimentul televiziunii, pentru obţinerea informaţiilor despre producţia "The Dark Knight", care a beneficiat de o campanie de promovare online foarte activă.
Circa 70% dintre cei peste 11.000 de indivizi care au participat la sondaj au declarat că au un profil activ pe MySpace.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21333/22686625/1/matthews-hall-harvard-university-2023-wikipedia-org.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/3-main-1739698513.jpg?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=3390336&pid=1)
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe