Nouă mărturie în procesul AEG-Jackson: Cântăreţul nu avea un sponsor pentru ultimul său turneu din cauza imaginii sale nefavorabile

Imaginea nefavorabilă pe care a avut-o Michael Jackson în ultimii săi ani de viaţă l-au privat pe artistul american de un sponsor pentru ultimul său turneu, în ciuda vânzărilor record de bilete la cele 50 de show-uri programate în turneul "This Is It", a declarat luni un martor în faţa justiţiei.

Urmărește
317 afișări
Imaginea articolului Nouă mărturie în procesul AEG-Jackson: Cântăreţul nu avea un sponsor pentru ultimul său turneu din cauza imaginii sale nefavorabile

Michael Jackson (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

Mărturia depusă de Eric Briggs, directorul companiei FTI Consulting, a deschis cea de-a 14-a săptămână a procesului-fluviu demarat de familia Jackson contra grupului AEG, promotorul ultimului turneu al megastarului.

Copiii cântăreţului şi mama sa, Katherine, au dat în judecată AEG pentru neglijenţă, considerând că directorii acestei firme au acţionat eronat atunci când au încredinţat monitorizarea stării de sănătate a cântăreţului Michael Jackson medicului Conrad Murray, care ispăşeşte în prezent o pedeapsă de patru ani de închisoare pentru omucidere involuntară.

Familia Jackson a solicitat de la AEG daune de 1,5 miliarde de dolari - suma estimată a veniturilor pe care Michael Jackson ar fi putut să le obţină dacă ar mai fi fost în viaţă -, o cifră comunicată de unul dintre martorii acuzării.

Însă Eric Briggs, un martor al apărării, a contrazis aceste estimări, luni, în faţa Curţii Superioare din Los Angeles. El a subliniat că imaginea cântăreţului era atât de proastă în anii de dinaintea morţii sale, pe 25 iunie 2009, încât nicio companie nu a dorit să îi sponsorizeze ultimul turneu.

Cu toate acestea, cele 50 de concerte pe care Michael Jackson urma să le susţină la Londra în cadrul turneului "This Is It", care ar fi trebuit să marcheze revenirea sa pe scenă şi pentru care artistul efectua repetiţii meticuloase la Los Angeles, au devenit sold-out în doar câteva ore.

"Marile companii apreciază artiştii care pot fi mari interpreţi, dar asta nu înseamnă că vor neapărat să îşi asocieze numele cu ale lor", a declarat Eric Briggs.

După părerea sa, imaginea lui Michael Jackson a cunoscut o îmbunătăţire în anii '90, dar a suferit şi o prăbuşire masivă în 2003, "din mai multe motive", în special din cauza acuzaţiilor de pedofilie.

Pentru companiile mari, Michael Jackson era "un client riscant", întrucât tot felul de dezvăluiri ar fi putut să apară în orice moment, "iar marilor firme nu le plac surprizele", a declarat Eric Briggs.

Michael Jackson a murit la vârsta de 50 de ani, în 2009, în urma unei "intoxicaţii grave" cu propofol, un anestezic puternic utilizat în spitale şi în clinicile medicale, pe care starul îl folosea la domiciliu ca somnifer, cu complicitatea medicului Conrad Murray.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici