Utilizatoarea TikTok a postat imagini cu o serie de cele mai bine vândute feluri de mâncare din meniu, alături de fotografii ale tipului de persoană despre care crede că le cumpără, potrivit Mirror.
Prima asociere a fost cu meniul Big Mac despre care femeia crede că este popular în rândul persoanelor care lucrează în construcţii.
Următoaea a fost wrap-ul de pui cu chilli dulce, o alegere comandată în mod obişnuit de „roadmen”, termenul folosit pentru adolescenţii care poartă jachete cu puf şi haine sport şi se dau duri.
Femeia a arătat apoi o fotografie a unui sandwich McChicken şi a glumit că o anume „Karen” îl cumpără de obicei. Este o femeie care se comportă ca şi cum ar fi mai presus de toţi ceilalţi şi are tendinţa de a se plânge de lucruri care nu îi deranjează pe majoritatea oamenilor.
Un Mayo Chicken, pe de altă parte, este adesea comandat de „emo’s”, potrivit angajatului, iar burgerul Vegetable Deluxe a fost prezentat alături de o fotografie a unei femei vegane.
În videoclipurile ulterioare, femeia şi-a împărtăşit părerile despre burgerul Filet-O-Fish, nuggets de pui şi vegetarianul picant.
De când au fost postate, videoclipurile au devenit virale, adunând peste trei milioane de vizualizări în total, iar mulţi oameni au fost de acord că a nimerit corect stereotipurile.
Femeia a scris în comentarii că toate aceste asocieri au fost făcute în glumă.
@brodyj0j0 from personal experience✨ ##fyp ##fypシ ##foryou ##foryoupage ##AltogetherDifferent ##maccies ##macciesworker