Site-ul brandului Balenciaga prezintă următoarea descriere la acestă genată: „Arena Extra-Mare Geantă de Cumpărături. Detalii: Geanta Arena extra-mare de la Balenciaga este construită din piele albastră. Are un logo aurit, este căptuşită cu material negru, disponibilă în albastru şi făcută în Italia.“ , informează BoredPanda.
Ca răspuns la acestă asemănare între produse magazinul suedez a postat aceste imaginii, prezentându-şi geanta Frakta ca: „Originalul“, însoţit de următoarea descriere: „Geantă la modă şi accesibilă la preţ, albastră“ ; „Ia-ţi originalul pentru doar 90 de cenţi“
Ikea a creat chiar şi un ghid care să-i ajute pe cumpărători să identifice o geantă Ikea originală:
„Cum să identifici o geantă Ikea Frakta originală: 1) Scutură, dacă se agită este originală 2) Multifuncţională: poţi să pui în ea echipamentul de hockey, carămizi, chiar şi apă 3) Murdăreşte-o: o autentică Frakta se spală simplu cu un furtun 4) Eticheta: doar 99 de cenţi “
Aceste reclame au fost create în colaborare cu agenţia suedeză ACNE: