O tânără din China îşi vinde timpul liber pe internet

O tânără în vârstă de 18 ani din China îşi vinde timpul liber pe internet, prin anunţuri de mică publicitate, informează People's Daily.

Urmărește
29 afișări
Imaginea articolului O tânără din China îşi vinde timpul liber pe internet

O tânără din China îşi vinde timpul liber pe internet (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Tânără în vârstă de 18 ani a lucrat ca promoteriţă în supermarketuri, distribuind pliante de promovare pentru băuturi sau ziare.

În luna iulie a acestui an, ea a dat primul anunţ prin care îşi oferea timpul liber în vederea achiziţiei acestuia de către un potenţial cumpărător. "Veţi avea dreptul de a-mi aranja viaţa, voi fi onorată să lucrez pentru a vă servi şi sunt gata să fiu devotată celor care chiar nu dispun de timp", menţionează anunţurile tinerei.

Timpul oferit spre vânzare exclude cina şi intervalele temporale acordate odihnei. Tânăra se oferă să facă cumpărături, cafea, să pregătească petreceri şi să se ocupe de aranjamentele administrative ale celui care-i va cumpăra timpul liber.

În anunţ se precizează că toate aceste sarcini vor fi îndeplinite în locuri publice, pentru a se evita comportamentele erotice sau agresive.

Timpul liber comercializat de tânără are preţuri diferite, în funcţie de sarcinile îndeplinite. Astfel, pentru a trimite un mesaj, a da un telefon şi alte activităţi care nu implică deplasarea, tânără cere 3 yeni (29 de eurocenţi) pentru opt minute, în timp ce pentru sarcini care necesită deplasarea în oraş tânăra cere 20 de yeni (1,94 euro) pe oră.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici