Prima pagină » Life-Inedit » Când te lasă maşina, primeşti bilet de avion şi cazare la hotel de 5 stele

Când te lasă maşina, primeşti bilet de avion şi cazare la hotel de 5 stele

Dacă un client de clasă medie se mulţumeşte cu garanţia clasică pentru 3-4 ani sau în limita a 100.000 km, clienţii mărcilor de lux sunt obişnuiţi să li se ofere asistenţă 24 de ore din 24, informează Gândul.
Când te lasă maşina, primeşti bilet de avion şi cazare la hotel de 5 stele
05 aug. 2009, 12:20, Life-Inedit

Paradoxal, primii au nevoie mai des de ajutorul mecanicilor decât ceilalţi şi, de cele mai multe ori, când ajung cu maşina în service, se plâng de costuri şi durata intervenţiei. Astfel, pachetele „after – sales“, devenite o obişnuinţă pe piaţa externă, încep să fie căutate şi în România, chiar dacă mişcările pe acest segment de servicii nu sunt semnificative.

Citeşte mai multe despre pachetele post-vânzare pe www.gandul.info.