Potrivit BBC, gama de produse cosmetice, numită "Lookin’ Good for Jesus" (Să arăţi bine pentru Iisus) a fost scoasă la vânzare în trei filiale Topshop din Singapore.
Catolicii s-au plâns, însă, că promovarea produselor este lipsită de respect, plină de conotaţii sexuale şi că îşi bate joc de creştinism.
Aproximativ 15% din populaţia statului Singapore, care numără 4,4 milioane de locuitori, aparţine religiei creştine.
Printre produsele scoase la vânzare s-au numărat un balsam de buze numit "Virtuous vanilla" (vanilie virtuoasă) şi o cremă de mâini şi corp "Get Tight with Christ" (Apropie-te de Iisus), care are pe etichetă imaginea lui Iisus flancat de două femei care îl adoră.
Un purtător de cuvânt al companiei Wing Tai, care conduce filialele Topshop din Singapore, a declarat pentru publicaţia Straits Times că nu vrea să-i jignească pe cei care intră în magazine şi a retras produsele de pe piaţă luna trecută.
Nu se ştie încă dacă alte magazine vor continua să vândă aceste produse, care aparţin unei companii din Statele Unite, Blue Q.