Organizatorii concursului Miss World vor renunţa la proba costumelor de baie începând din 2015

Organizatorii concursului Miss World au anunţat, joi seară, că vor renunţa la proba costumelor de baie începând cu ediţia din 2015 a acestei competiţii de frumuseţe, informează dailymail.co.uk.

Urmărește
706 afișări
Imaginea articolului Organizatorii concursului Miss World vor renunţa la proba costumelor de baie începând din 2015

Organizatorii concursului Miss World vor renunţa la proba costumelor de baie începând din 2015 (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

Într-un interviu acordat în revista Elle, Julia Morley, preşedinta Miss World Organisation, care organizează acest concurs, a declarat: "Nu avem neapărată nevoie să vedem femei care se plimbă prin faţa noastră în bikini. Acest lucru nu aduce nimic bun femeilor. Nu aduce nimic bun pentru niciunul dintre noi".

"Nu-mi pasă dacă cineva are un fund cu cinci centimetri mai mare decât altcineva. Nu ne uităm la fesele lor. Noi ascultăm cu adevărat ceea ce ne spun concurentele", a adăugat ea.

Miss World, înfiinţat în 1951, de Eric Morley, soţul Juliei Morley, în prezent decedat, a fost iniţial un concurs dedicat exclusiv costumelor de baie şi era denumit "Festival Bikini Contest".

Însă, în perioada recentă, organizatorii au considerat că proba costumelor de baie este arhaică şi inutilă.

Ca urmare, organizatorii Miss World au ales să nu difuzeze la televiziune în ultimii ani proba costumelor de baie, iar concurentele au defilat în bikini într-un spaţiu privat, doar în faţa membrilor juriului.

Începând din 2015, această probă va fi eliminată complet din programul concursului.

"Nu vrem să le facem pe concurente să se simtă ca şi cum ar fi nişte simple trupuri ambulante", a spus Julia Morley.

Julia Morley speră de asemenea că Miss World se va diferenţia tot mai mult de celelalte concursuri de frumuseţe, întrucât va pune tot mai mult accent pe inteligenţa şi personalitatea concurentelor şi mai puţin pe frumuseţea fizică.

Un pas în această direcţie a fost reprezentat de înfiinţarea "Beauty with a Purpose" ("Frumuseţe cu un scop"), o probă obligatorie pe care Julia Morley a introdus-o în competiţie în 1974.

Pentru a participa la finala concursului Miss World, toate participantele trebuie să prezinte în faţa juriului un proiect de caritate la care ele au participat în ţările lor natale.

Câştigătoarea concursului Miss World din 2014 a fost desemnată reprezentanta Africii de Sud, Rolene Strauss, o studentă la medicină în vârstă de 22 de ani, pasionată de ştiinţă şi cercetări medicale.

România a fost reprezentată în competiţia Miss World 2014 de Bianca Adriana Fanu, o tânără în vârstă de 25 de ani din Lugoj, în timp ce Republica Moldova a avut-o ca reprezentantă pe Alexandra Căruntu, în vârstă de 17 ani. Austria a fost reprezentată de Julia Furdea, o tânără de origine română, în vârstă de 20 ani, ai cărei părinţi s-au stabilit în oraşul austriac Linz pe când ea avea vârsta de nouă luni.

În 2013, concursul Miss World a fost câştigat de reprezentanta statului Filipine, Megan Young.

Cea de-a 64-a ediţie a concursului Miss World, la care au participat 125 de reprezentante, a avut loc duminică seară la Excel Exhibition and Convention Centre din Londra.

Competiţia a fost prezentată de Frankie Cena şi câştigătoarea din 2013, Megan Young. La acest eveniment au participat şi câteva nume sonore din industria de divertisment, precum cântăreţul SkyBlu, membru al grupului LMFAO, trupa The Vamps, şi actriţa indiană Aishwarya Rai Bachchan, o vedetă la Bollywood, care a câştigat titlul Miss World în anul 1994.

Miss World se numără printre cele patru competiţii de frumuseţe internaţionale majore din punct de vedere al importanţei evenimentului - "The Big Four Major Pageants" -, alături de Miss Earth, Miss International şi Miss Universe. Creat în Marea Britanie, Miss World a fost organizat pentru prima dată în anul 1951, fiind primul concurs internaţional de frumuseţe major ce a avut loc la nivel mondial. Miss World este şi cea mai longevivă competiţie internaţională de frumuseţe.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici