Orlando Bloom sprijină o campanie educaţională pentru copiii săraci din Africa

Actorul britanic Orlando Bloom a devenit imaginea unei game de parfumuri lansate de UNICEF, în cadrul unei campanii internaţionale ce a fost organizată cu scopul de a îmbunătăţi educaţia copiilor săraci din Madagascar. Orlando Bloom, care este un star la Hollywood, dar şi ambasador al bunăvoinţei pentru UNICEF, s-a asociat cu actriţa Sienna Miller pentru a deveni imaginea campaniei BOSS Orange Education lansată de UNICEF.

Urmărește
160 afișări
Imaginea articolului Orlando Bloom sprijină o campanie educaţională pentru copiii săraci din Africa

Orlando Bloom (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Toate încasările obţinute din comercializarea unei ediţii limitate de parfumuri, incluse în gama "Today. To Help. Together", vor fi donate pentru a finanţa construirea unei şcoli în care vor învăţa 50 de copii africani provenind din familii dezavantajate, informează express.co.uk.

Soţia actorului britanic, modelul Miranda Kerr, a devenit la rândul ei ambasador global pentru Earth Hour 12, o iniţiativă care îi îndeamnă pe toţi oamenii din lume să oprească dispozitivele consumatoare de electricitate, timp de 60 de minute, pe data de 31 martie, pentru a conserva energia şi a încuraja politicile energetice sustenabile.

Orlando Bloom este cunoscut pentru rolul Will Turner din franciza de succes "Piraţii din Caraibe".

El a apărut, de asemenea, în altă franciză de succes - trilogia "Stăpânul Inelelor" -, în care a interpretat rolul elfului Legolas. Bloom a mai jucat în "Elicopter la pământ/ Black Hawk Down" (2001), "Troia" (2004) şi "Regatul Cerului/ Kingdom of Heaven" (2004).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici