Oscar 2011: Google ştie deja cine va lua Oscarul pentru cel mai bun film. Vezi "câştigătorii" cu 10 zile înainte de festivitatea de premiere

Google a lansat o pagină care foloseşte trendul căutărilor pentru a prezice câştigătorii la Oscar, scrie newscientist. com. Niv Efron, care lucrează pentru motorul de căutare, spune că ultimele trei pelicule care au câştigat premiul pentru "Cel mai bun film" ( The Hurt Locker - Oscar 2010, Slumdog Millionaire - Oscar 2009, No Country For Old Men - Oscar 2008) au înregistrat trenduri ascendente în căutare (faţă de "rivalele" lor), cu trei-patru săptămâni înainte de Oscaruri.

Urmărește
24 afișări
Imaginea articolului Oscar 2011: Google ştie deja cine va lua Oscarul pentru cel mai bun film. Vezi "câştigătorii" cu 10 zile înainte de festivitatea de premiere

Google ştie deja cine va lua Oscarul pentru cel mai bun film. Vezi "câştigătorii" cu 10 zile înainte de festivitatea de premiere (Imagine: Adrian Paduretu/Mediafax Foto)

Mai sunt 10 zile până la Oscaruri, dar, potrivit acestui "algoritm" al căutărilor, Google pare că ştie deja cine vor fi laureaţii de pe 27 februarie (conform căutărilor din ultima lună). Deşi criticii şi specialiştii spun că marele duel pentru cel mai bun film se va da între The King's Speech şi The Social Network, Google spune, astăzi, că cel mai căutat film este Black Swan, prin urmare el va câştiga Oscarul dacă se va respecta "tradiţia" ultimilor ani. De remarcat însă că, în urmă cu două zile, primul în topul căutărilor era The Social Network.

Află cine sunt "câştigătorii" de pe google pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici