(P) 80 de motive să fii #pebune la KFC

Peste 80.000 de premii îşi aşteaptă câştigătorii cu prilejul celebrării a 80 de restaurante în România

Urmărește
144 afișări
Imaginea articolului (P) 80 de motive să fii #pebune la KFC

(P) 80 de motive să fii #pebune la KFC

KFC, unul dintre cele mai iubite branduri din România

În anul 1997, primul restaurant KFC a fost inaugurat în Piaţa Romană din Bucureşti. Cu o prezenţă de peste 20 de ani în România, prin investiţii constante la nivel de servicii, produse, design şi digitalizare, reţeaua s-a extins la nivel naţional, iar în prezent, KFC celebrează restaurantul cu numărul 80, inaugurat, de curând, în oraşul Sibiu.

80 de restaurante #fingerlickingood

Cu acest prilej,  KFC România a pregătit o mulţime de surprize aniversare pentru fanii faimoaselor produse ale Colonelului Sanders, în restaurantele din toată ţara.

 Începând cu 20 noiembrie, în toată reţeaua KFC, fanii brandului se pot bucura de numeroase premii, special pregătite pentru ei:

  • 80.000 de premii garantate, constând în porţii mici de cartofi prăjiţi, băuturi răcoritoare la 0.3L sau sosuri la alegere, care vor fi acordate clienţilor, pe bază de tichet răzuibil oferit în perioada 20-24 noiembrie, la achiziţia unui meniu (mediu/mare) sau bucket. Aceste premii pot fi ridicate fie pe loc, fie la următoarea vizită în restaurant (până la data de 6 decembrie 2019), prezentând cardul câştigător. Tichetele se vor acorda împreună cu fiecare bon fiscal emis, în limita stocului disponibil.
  • 80 de premii acordate prin tragere la sorţi pentru clienţii care vor achiziţiona un meniu (mediu/mare) sau un bucket, în perioada 20-24 noiembrie. Premiile, care constau în: console Sony PlayStation 4, camere GoPro, căşti şi multe alte gadgets cool, vor fi acordate la finalul campaniei. Fiecare bon înscris în prealabil pe website-ul KFC în secţiunea 80demotive  reprezintă o şansă de câştig.

Mai multe detalii despre campania “80 de motive să fii #pebune” se găsesc pe website-ul dedicat: https://www.kfc.ro/80demotive/.

Cum a început povestea KFC?

Povestea deliciosului pui Kentucky începe cu mai bine de 100 de ani în urmă, în micuţul oraş Henryville, din statul Indiana, acolo unde s-a născut Harland David Sanders – cel ce avea să fie cunoscut de o lume întreagă drept Colonelul Sanders, datorită reţetei sale unice de Crispy Strips. Rămas doar în grija mamei încă de la 6 ani, alături de fraţii săi mai mici, copilul Harland a fost nevoit să se ocupe de treburile casnice, iar pasiunea pentru gătit s-a născut, astfel, în mod firesc. 34 de ani mai târziu, Colonelul începea să vândă puiul gătit după o reţetă secretă în cadrul unui motel din Corbin, Kentucky, pe care tocmai îl achiziţionase. Reţeta, care a stat la baza imperiului său culinar şi ale cărei drepturi au fost ulterior vândute unui grup de acţionari, a fost perfecţionată pe parcursul a 9 ani, pentru ca rezultatul final să fie alcătuit din 11 ingrediente.

Cu timpul, reţeaua restaurantelor Kentucky Fried Chicken s-a extins şi a cunoscut o ascensiune rapidă datorită pasiunii pentru mâncare, bunăstării şi sprijinului oferit de noii proprietari.

Astăzi, KFC este unul dintre cele mai iubite branduri la nivel internaţional. Prin standardele înalte, fidel aplicate serviciilor şi produselor, brandul şi-a propus să dezvolte constant aprecierea şi fidelitatea consumatorilor din România. În acest sens, KFC celebrează un moment important la nivel de business şi alege să sărbătorească alături de fanii din toată ţara, pe care îi invită în oricare din cele 80 de restaurante din România, oferindu-le 80 de motive să fie #pebune.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România şi site-ul www.kfc.ro.  

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici