Paginile de Facebook vor publica de acum articole interactive numite „Canvas”

După Instant Articles, Facebook pregăteşte lansarea unui nou tip de articol nativ pentru pagini, fiind vorba despre un format bazat pe Canvas, un tip de reclamă care a debutat de curând în varianta mobilă a aplicaţiei pentru mobil.

Urmărește
608 afișări
Imaginea articolului Paginile de Facebook vor publica de acum articole interactive numite „Canvas”

Paginile de Facebook vor publica de acum articole interactive numite „Canvas” (Imagine Hepta / Mediafax Foto)

Acest tip de articol poate integra mult conţinut interactiv, însă are avantajul de a se încărca instant, asemeni Instant Articles, scrie Go4it.

Deşi momentan se pot vedea doar reclame în acest mod, în curând se va vedea şi conţinut original obişnuit, realizat special pentru Facebook.

Cei care deţin pagini pe Facebook vor avea acces la noul tip de articole Canvas în viitorul apropiat. Acestea apar ca simple articole obişnuite, cu fotografie şi titlu, singurul element distinctiv fiind săgeata din partea de jos, care sugerează că articolul poate să fie deschis pentru a afla mai multe informaţii.

Formatul articolului acoperă întregul ecran şi poate să ofere acces la un design mai atrăgător pentru a citi informaţii. Articolele Canvas pot fi interactive şi pot include mai multe elemente atrăgătoare pentru cititori.

Conform Facebook, reclamele Canvas s-au bucurat de un succes răsunător de la lansarea lui din urmă cu doar câteva luni, utilizarea medie a acestui model de promovare fiind de 31 de secunde, mai mult decât oricare alt tip de reclamă disponibilă pe Facebook în acest timp.

Aceasta este doar încă o metodă pentru a încerca să păstreze utilizatorii cât mai mult conectaţi la Facebook, fără a fi nevoiţi să viziteze alte site-uri pentru a-şi satisface curiozitatea. Articolele Canvas vor fi activate pentru toate paginile începând de miercuri, 22 iunie.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici