Pamela Anderson refuză să îşi toarne apă pe cap. Care este motivul

Pamela Anderson a refuzat să se alăture vedetelor care au acceptat "provocarea găleţii cu gheaţă" pentru a strânge bani spre ajutorarea persoanelor bolnave de scleroză laterală amiotrofică, actriţa criticându-i pe iniţiatorii campaniei, întrucât fac teste pe animale pentru găsirea unui tratament.

Urmărește
2227 afișări
Imaginea articolului Pamela Anderson refuză să îşi toarne apă pe cap. Care este motivul

Pamela Anderson (Imagine: Hepta)

Într-un mesaj publicat pe contul său de Facebook, Pamela Anderson a spus că ar vrea să "provoace (asociaţia n.r.) ALS să oprească testele pe animale".

Fosta vedetă "Baywatch", în vârstă de 47 de ani, a precizat că experimentele făcute pe animale, pentru a se găsi un tratament pentru scleroza laterală amiotrofică, cunoscută şi ca maladia Lou Gehrig, nu au avut rezultate pozitive. De asemenea, starleta i-a încurajat pe fanii săi "să sprijine fundaţiile filantropice care nu rănesc animalele şi care investesc timp şi resurse în găsirea tratementelor avansate, relevante pentru oameni".

Pamela Anderson este cunoscută ca fiind o activistă pentru drepturile animalelor şi a fost numită de organizaţia PETA, în 2010, persoana anului.

Zeci de mii de persoane, celebrităţi şi oameni obişnuiţi, au început, din luna iulie, să-şi arunce câte o găleată cu gheaţă pe cap, să filmeze momentul şi să îl publice pe reţelele de socializare, provocându-i şi pe alţii să facă acelaşi lucru contra unei donaţii de 100 de dolari.

Campania "ALS Ice Bucket Challenge" are scopul de a susţine asociaţia ALS, care luptă contra maladiei Charcot, cunoscută şi ca maladia Lou Gehrig sau scleroza laterală amiotrofică, o boală neurodegenerativă.

Mai multe vedete din divertismentul american au acceptat această provocare, printre acestea numărându-se Steven Spielberg, Justin Bieber, Lady Gaga, Britney Spears, Justin Timberlake, Taylor Swift, James Franco, Ben Affleck, Lena Dunham şi Oprah Winfrey.

Totodată, politicieni, echipe întregi de sportivi şi personalităţi din lumea afacerilor au intrat în acest joc, Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, şi Bill Gates, fondatorul Microsoft, numărându-se printre "jucători".

De asemenea, văduva senatorului Robert Kennedy, Ethel Kennedy, în vârstă de 86 de ani, a acceptat să participe la acest joc şi l-a provocat şi pe preşedintele Statelor Unite ale Americii, Barack Obama, să se implice. Potrivit Casei Albe, acesta a refuzat provocarea, însă a promis o donaţie.

La rândul său, fostul fotbalist britanic David Beckham şi mulţi colegi de-ai săi, printre care portughezul Cristiano Ronaldo, bazilianul Neymar da Silva Santos Júnior şi argentinianul Lionel Messi, au acceptat provocarea, care, de altfel, este amuzantă, are un scop caritabil şi a devenit extrem de populară într-un timp foarte scurt.

Potrivit Facebook, de pe 1 iunie până pe 17 august, peste 28 de milioane de persoane au vorbit despre provocarea "care a atins aproape toate ţările din lume" şi 2,4 milioane de videoclipuri au fost publicate.

De asemenea, peste 4,2 milioane de mesaje au fost publicate pe Twitter, de pe 29 iulie până pe 18 august.

Până pe 21 august, se strânseseră 41,8 milioane de dolari, faţă de 1,9 milioane cât au fost strânşi anul trecut în perioada 29 iulie - 19 august.

Aproximativ 5.600 de noi cazuri ale acestei maladii sunt înregistrate în fiecare an în Statele Unite ale Americii, unde 30.000 de persoane suferă de această boală.

Scleroza laterală amiotrofică - boala Lou Gehrig - se caracterizează printr-o pierdere progresivă a anumitor celule nervoase ale creierului şi măduvei spinării, denumite neuroni motori, ce comandă muşchii voluntari, care fac posibilă mişcarea. Boala este progresivă, invalidantă, fatală - mersul, vorbitul, mâncatul, înghiţitul şi alte funcţii fundamentale devenind mai dificile cu timpul. Cauzele maladiei sunt necunoscute, însă se ştie că circa 5-10% dintre bolnavi prezintă o formă moştenită a acesteia.

Printre personalităţile care suferă de această boală se numără şi astrofizicianul britanic Stephen Hawking.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici