Paul McCartney despre fosta casă de înregistrări: un brand învechit

Cântăreţul britanic Paul McCartney a declarat că fostul său studio de înregistrări EMI este "un brand plictisitor şi sociopat", informează site-ul Ireland OnLine.

Urmărește
2 afișări
Imaginea articolului Paul McCartney despre fosta casă de înregistrări: un brand învechit

Paul McCartney despre fosta casă de înregistrări: un brand învechit

El a acuzat compania că a creat un mediu de muncă sufocant şi că s-a simţit exasperat de practicile lente din cadrul EMI.

Fostul membru al formaţiei Beatles a colaborat cu EMI timp de 45 de ani, până în martie 2007, când a renunţat la serviciile casei de discuri.

"Toată lumea de la EMI poate fi echivalentul unei piese de mobilier. Eu aş fi o canapea, Coldplay sunt un fotoliu. Mi-e teamă să mă gândesc ce ar fi Robbie Williams. Am simţit că angajaţii EMI au devenit extrem de plictisitori. Şi îmi era groază să merg să îi întâlnesc", a declarat artistul.

În iunie, Paul McCartney a lansat albumul "Memory Almost Full" împreună cu noua sa casă de discuri, Hear Music. De asemnea, el şi-a lansat site-ul Meyesight, unde a postat fragmente din melodii, poezii şi lucrări de artă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici