PECO - dispariţia unui brand naţional. Românca sexy la care CEAUŞESCU a “închis” ochii | GALERIE FOTO

Înainte de momentul '89, după care a început să răsare soarele de la Vest pentru companiile de stat – cum altfel atunci? -, reclamele la produse erau cumva degeaba. În primul rând pentru că nu găseai produsele, iar în al doilea rând că nu exista concurenţă, scrie Pro Motor.

Urmărește
3275 afișări
Imaginea articolului PECO - dispariţia unui brand naţional. Românca sexy la care CEAUŞESCU a “închis” ochii | GALERIE FOTO

PECO - dispariţia unui brand naţional. Românca sexy la care CEAUŞESCU a “închis” ochii | GALERIE FOTO

VEZI GALERIA FOTO AICI 

Cum totul era la stat, fiecare produs avea un singur producător. Un fel de monopol impus de ideologia comunistă. Şi nicio reclamă nu trecea pragul tiparului sau al tv-urilor fără un acord de la înalta conducere de stat şi de partid.

În 1973, încă înainte să calce rău pe bec unicul cârmaci, a apărut această reclamă – sexy, zicem noi. Adică domnişoara e cu coapsele pe afară şi căţărată pe pompă de benzină. Simbolistică destul de erotică. Din pagina de FB care ne-a amintit această reclamă afăm şi dela ce vin iniţialele PECO – nu de la petrol şi combustibili, aşa cum credeam şi cum – unii dintre noi ştiau -, ci de la produse etilate cu cifră octanică. 

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici