Pisica Choupette, desemnată moştenitoare a lui Karl Lagerfeld. Ce sumă fabuloasă îi revine felinei

Creatorul de modă german Karl Lagerfeld, designerul principal al casei Chanel, care a murit la vârsta de 85 de ani, marţi, şi-ar fi desemnat drept moştenitoare pisica, o celebră birmaneză numită Choupette, potrivit voici.fr.

Urmărește
6520 afișări
Imaginea articolului Pisica Choupette, desemnată moştenitoare a lui Karl Lagerfeld. Ce sumă fabuloasă îi revine felinei

Pisica Choupette, desemnată moştenitoare a lui Karl Lagerfeld

Celibatar şi fără copii, Karl Lagerfeld lasă în urma sa o pisică devenită celebră în ultimii ani, Choupette, o birmaneză pe care a adoptat-o în 2011, de la manechinul Baptiste Giabiconi.

De altfel, Lagerfeld iubea atât de mult felina încât a spus despre Choupette, în 2013, că ar lua-o de soţie dacă acest lucru ar fi legal.

„Nu credeam că mă voi îndrăgosti atât de mult de o pisică", a declarat creatorul de modă într-un interviu pentru CNN.

O veritabilă muză pentru designerul german stabilit la Paris, Choupette a fost desemnată moştenitoare.

„Fiţi siguri că va fi suficient pentru toată lumea", declara Lagerfeld într-un interviu pentru publicaţia Numéro.

„Totuşi, mi se pare că în Franţa este interzis să laşi moştenire ceva hamsterului sau porcului de Guineea", i-a spus jurnalistul care îl intervieva.

„Foarte bine, pentru că eu nu sunt francez", a declarat creatorul german, a cărui avere este estimată la peste 170 de milioane de euro.

Lagerfeld era rezident francez, dar ar fi putut să ceară prin testament să se aplice legea germană în ceea ce priveşte desemnarea moştenitorilor. În Germania este permisă desemnarea animalelor de companie drept moştenitori. O altă posibilitate de a-şi lăsa averea pisicii ar fi fost să desemneze o persoană de încredere căreia să îi lase o sumă de bani cu condiţia ca aceasta să aibă grijă de felină până la moarte. O a treia posibilitate ar fi fost să fi înfiinţat o fundaţie care să aibă ca misiune îngrijirea pisicii.

Choupette deţine deja o avere de aproximativ 3 milioane de euro, potrivit unor declaraţii făcute de Karl Lagerfeld în 2015, anul în care a fost lansată cariera pisicii. Prietena celui supranumit "Kaiser-ul" "a lansat" o colecţie de produse de machiaj, după care a devenit imaginea mai multor branduri, printre care Opel.

Felină albă birmaneză cu ochi albaştri are 50.700 de urmăritori pe platforma Twitter şi 184.000 de fani pe Instagram şi este renumită şi pentru tratamentul regal de care beneficiază. Choupette călătoreşte într-un avion privat şi are în permanenţă la dispoziţie două însoţitoare şi o gardă de corp personală. Totodată, în 2014, Karl Lagerfeld i-a dedicat pisicii sale o carte, intitulată "Choupette - the Enchanted Life of a Fashion Cat".

Germanul Karl Lagerfeld este considerat unul dintre cei mai importanţi creatori de modă ai sfârşitului de secol al XX-lea. A colaborat cu mai multe case de modă, printre care Chanel, unde a fost director de creaţie din 1983, dar şi Fendi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici