Playboy, în căutare de modele pentru "Women of Wall Street"

Revista Playboy a început selectarea de modele care să pozeze pentru un pictorial special, "Women of Wall Street", ideea ediţiei speciale venind în condiţiile declanşării crizei financiare.

Urmărește
263 afișări
Imaginea articolului Playboy, în căutare de modele pentru "Women of Wall Street"

Playboy, în căutare de modele pentru "Women of Wall Street"

"Women of Wall Street" urmează să apară în ediţia din februarie 2009 şi pe site-ul revistei.

"Atunci când ştirile sunt proaste, poate există şansa să faci oamenii să zâmbească venind cu ceva care pune situaţia într-o lumină nouă", a declarat Gary Cole, editorul foto al Playboy.

Playboy şi Playboy.com realizează în mod frecvent pictoriale tematice speciale, aşa cum au fost "Girls of Olive Garden" şi "Women of Home Depot", însă, în trecut, a atras atenţia şi cu teme legate de principalele ştiri din domeniul business.

Astfel, revista a publicat pictorialele "Women of Enron" şi "Women of WorldCom", după falimentul spectaculos al companiilor. Revista a mai publicat un pictorial "Women of Wall Street" în urmă cu aproape 20 de ani.

Pentru pictorialul respectiv, Playboy caută foste şi actuale angajate ale instituţiilor financiare, în special persoane cu expertiză la nivel de senior.

"Ar fi mai interesant să fie cineva care este analist financiar" în pictorial, spune Cole.

Modelele trebuie să lucreze sau să fi lucrat recent în instituţii financiare şi să dovedească faptul că au cel puţin 18 ani. "Câte femei atractive credeţi că lucrează pe Wall Street şi în companiile care fac afaceri aici? Trebuie să fie mii", a spus Cole, atunci când a fost întrebat dacă Playboy va avea succes în găsirea de modele.

Playboy va selecta pentru pictorial circa 20 de femei, a adăugat el, precizând că plăţile se vor face în funcţie de numărul de candidate. "Indiferent dacă le oferi 500 ori 1.000 sau 2.000 de dolari, asta probabil nu va face pe nimeni să îşi schimbe opinia. Motivul pentru care femeile acceptă să apară în pictorial este pentru că vor atenţie, oportunităţi şi să aibă experienţa de a fi făcut asta. Apariţia în pictoriale nu ţine neapărat de bani", a mai spus el.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici