Site-ul de produse cosmetice Feelunique.com a apelat la voluntari pentru a-şi transmite mesajul publicitar prin intermediul unor tatuaje temporare pe pleoapele acestora.
Plata voluntarilor se face pe o bază "pay-per-wink" (plata pe clipit – n.r).
Voluntarii care vor să transmită mesajul brandului trebuie să viziteze site-ul pentru a se înscrie şi a primi tatuajele.
Potrivit unui responsabil al acţiunii de promovare, circa 100 de persoane s-au înscris pentru a-şi pune pleoapele la dispoziţia companiei la doar câteva ore de la lansarea campaniei.
"Observăm cu toţii când cineva clipeşte uitându-se la noi, astfel încât ne-am gândit că nu există o modalitate mai bună de a promova o companie comerciantă de produse cosmetice decât pleoapele oamenilor", a declarat Amy Rebours, responsabil al Feelunique.com. "Este vorba de o premieră de marketing, care încurajează oamenii să clipească şi să primească şi bani pentru asta", a spus ea.