Portretul utilizatorului de Facebook: „nesigur“ şi „narcisist“. Cum îi contrazic pe cercetători Amalia Enache şi Mircea Solcanu

O postare pe Facebook, echivalentul unei holbări în oglindă. Un mesaj scris în reţea atrage după sine o notă mai mică la examen. Aşa să fie? Inamicii reţelelor de socializare nasc studii după studii, toate menite să arate cât de păguboase sunt Facebook şi Twitter pentru milioanele de utilizatori. Rămâne de văzut dacă îi pasă cuiva de cercetări.

Urmărește
107 afișări
Imaginea articolului Portretul utilizatorului de Facebook: „nesigur“ şi „narcisist“. Cum îi contrazic pe cercetători Amalia Enache şi Mircea Solcanu

Portretul utilizatorului de Facebook: „nesigur“ şi „narcisist“. Cum îi contrazic pe cercetători Amalia Enache şi Mircea Solcanu

Narcisist, nesigur şi superficial" - acesta este portetul-robot al posesorului unui cont pe Facebook, potrivit unui studiu recent realizat de o cercetătoare din Canada. "Dornic să-şi extindă lista de prieteni", "dependent de recunoaşterea celorlalţi" şi "posesorul unui sentiment exagerat de autoimportanţă". Ceea ce pentru unii este subiect de studiu, pentru alţii este prilej de amuzament. Amalia Enache, veteran posesor de profil pe Facebook, nu crede în astfel de cercetări.

"Am văzut la un moment dat nişte statistici halucinante despre cât de mult a crescut numărul utilizatorilor de Facebook în România în câteva luni", spune Amalia Enache pentru Gandul. "De-asta mi se pare puţin simplistă şi larg generalizată concluzia studiului. Se face că am fi la noi peste 100.000 şi, în lume, peste 350 de milioane de narcisişti. Ca o paranteză, doar cei cu acces la Internet, căci ceilalţi nu pot rămâne decât tot cu imaginea lor oglindită în apă".

Citeşte mai multe despre portretul utilizatorului de Facebook pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici