Presa scrisă, tot mai aproape de dispariţie. Ediţia britanică a unei prestigioase reviste îşi încetează apariţia în print, după 31 de ani de la lansare

Ediţia britanică a revistei de modă şi frumuseţe Marie Claire îşi încetează apariţia în print, din luna noiembrie, şi va rămâne disponibilă exclusiv online, potrivit publisherului TI Media, citat de BBC.

Urmărește
430 afișări
Imaginea articolului Presa scrisă, tot mai aproape de dispariţie. Ediţia britanică a unei prestigioase reviste îşi încetează apariţia în print, după 31 de ani de la lansare

Presa scrisă, tot mai aproape de dispariţie. Ediţia britanică a unei prestigioase reviste îşi încetează apariţia în print

Reprezentanţii TI Media (fostul Time Inc.) au declarat că au luat această decizie "pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului" revistei, care preferă conţinuturile pe dispozitive mobile şi au un stil de viaţă alert.

În timp ce tirajul în print a scăzut, site-ul Marie Claire are două milioane de abonaţi lunar.

Revista a fost lansată în 1988, iar prima ediţie digitală va fi lansată sub licenţă cu Groupe Marie Claire.

Jean de Boisdeffre, şeful Marie Claire International, a declarat: "Suntem încântaţi să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluţia brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru şi mai multe succese în deceniile următoare".

TI Media deţine peste 40 de branduri în print şi digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman's Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound şi What's On TV. Publicaţiile sale aveau o audienţă de 11,7 milioane de adulţi în Marea Britanie la sfârşitul lunii martie.

Închiderea versiunii în print a Marie Claire urmează celei a publicaţiei muzicale NME, în martie 2018, după 66 de ani şi după o perioadă de distribuţie gratuită. La începutul acestui an, TI a renunţat şi la versiunea print a revistei cu ştiri despre vedete Now.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici