- Home
- Life-Inedit
- NEW YORK, (18.02.2008, 17:52)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Preţul publicităţii la Premiile Oscar s-a dublat în ultimii 10 ani
Advertiserii au cheltuit, în medie, 65 de milioane de dolari pentru ultimele zece ediţii ale Premiilor Oscar, sumele alocate dublându-se comparativ cu 1998, este concluzia unui studiu realizat de TNS Media Intelligence, transmite Media Post.
Urmărește
4 afișări
Preţul publicităţii la Premiile Oscar s-a dublat în ultimii 10 ani
Raportul TNS Media Intelligence arată că advertiserii au alocat bugete de 80 de milioane de dolari pentru difuzarea de reclame în cadrul transmisiunii televizate a Premiilor Oscar de anul trecut, comparativ cu doar 41 de milioane de dolari în 1998, când Gwyneth Paltrow a primit Oscarul pentru cea mai bună actriţă, graţie prestaţiei din filmul "Shakespeare in Love".
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
TNS a remarcat şi o creştere a costului de difuzare a spoturilor în timpul Oscarurilor, de la 998.000 de dolari, în 1998, la 1,5 milioane de dolari ,în 2001, şi 1,7 milioane de dolari, în 2007. Anul acesta, postul de televiziune ABC, care transmite ceremonia, a vândut spaţiile de reclamă cu 1,82 milioane de dolari pentru transmiterea unui spot cu durata de 30 de secunde, în creştere cu aproape 8% faţă de 2007.
"Premiile Oscar au suferit un declin al ratingului de 25% din 1998 până în prezent, în timp ce Super Bowl a înregistrat o scădere de doar 6%. Acest lucru nu ţine numai de program, dar şi de conţinutul publicitar în sine", a spus Jon Swallen, Senior Vice President pentru cercetare în cadrul TNS.
Premiile Oscar oferă acces la un public mai restrâns decât Super Bowl, show-ul de anul trecut incluzând opt minute de publicitate pe oră în loc de 10 minute, cât avusese la cele trei ediţii anterioare.
Sponsorii care au apărut la mai multe dintre ediţiile din ultimii ani au fost General Motors, American Express (care a produs de multe ori reclame adaptate evenimentului) şi McDonald's. În ceea ce priveşte compania Pepsi, aceasta s-a numărat printre advertiseri până în 2006, când Coca-Cola a început să difuzeze spoturi la Oscaruri.
GM a cheltuit 97 de milioane de dolari pentru publicitate la Premiile Oscar din 1998 până în prezent, compania fiind secondată de Pepsi (61 de milioane de dolari). Pe de altă parte, TNS menţionează că bugetul alocat de Coca-Cola numai pentru ediţiile 2006 şi 2007 ale Premiilor Academiei a fost de 25 de milioane de dolari.
În 2008, dintre advertiserii care au plătit postului de televiziune ABC 1,82 de milioane de dolari pentru a difuza spoturi la Oscar fac parte American Express, Coca-Cola, General Motors, Mars/Masterfoods, MasterCard, McDonald's, JCPenne, L'Oreal şi Dove Cream Oil. Anul acesta, absentează din calupurile publicitare din timpul Oscarurilor AT&T, Bank of America, Careerbuilder.com, Kodak şi Microsoft.
Ceremonia de decernare a Oscarurilor - supranumită şi Super Bowl-ul femeilor - a fost urmărită anul trecut de circa 40,2 milioane de telespectatori, fiind transmisă tot de ABC.
Citește pe alephnews.ro: Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Lumină misterioasă pe cerul Ploieștiului, noaptea, la ora 23:57. 'Odată cu acest sunet dubios, s-a întrerupt și emisia la TV'
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe