Ştefana Giurgiu, PR Manager al Festivalului Untold, a declarat corespondentului MEDIAFAX că cele 10.000 de abonamente au fost vândute în două tranşe, iar timpul în care s-au epuizat – ”puţin peste o jumătate de oră” – a fost ”un succes nesperat”.
”Am pus, vineri, în vânzare, pe un site specializat, primele 5.000 de abonamente la Untold 2016, la preţul promoţional de 222 de lei, iar acestea s-au epuizat în sub patru minute, ceea ce ce este un succes nesperat. După un sfert de oră de la vânzarea primelor 5.000 de abonamente am pus în vânzare, la acelaşi preţ, alte 5.000 de abonamente, care s-au epuizat în 30 de minute”, a spus Giurgiu.
Organizatorii Untold aşteaptă la ediţia de anul viitor peste 300.000 de persoane, faţă de aproximativ 240.000 de persoane câte au participat la prima ediţie, în 2015.
Prima ediţie a Festivalului Untold s-a desfăşurat în perioada 30 iulie – 2 august 2015, fiind evenimentul major din cadrul proiectului Cluj-Napoca 2015 – Capitala Europeană a Tineretului.