Acesta premieră a fost dublată de epuizarea stocului – o cantitate considerabilă – în mai puţin de 90 de minute de la momentul afişării ofertei pe site-ul www. unvinpezi.ro, dedicat pasionaţilor de vin premium din România.
Vinul, care are un preţ de magazin de 3400 lei / sticlă, a fost oferit pe unvinpezi.ro la un preţ promoţional de 2549 lei / sticlă. Un Penfolds din 1999 al aceleiaşi etichete a fost scos la vânzare în luna februarie a acestui an pe unvinpezi.ro, stocul epuizându-se în doar trei ore de la listare.
UnVinpeZi.ro este un proiect inovativ de e-commerce, lansat în iunie 2012, care pune la dispoziţia românilor vinuri premium la cel mai bun preţ de pe web. Site-ul vinde zilnic, de luni până duminică, câte o singură etichetă de vin, într-o cantitate limitată.
Până în prezent, pe site au fost listate peste 480 de etichete, provenind de la 27 de producători şi furnizori, fiind vândute peste 40.000 de sticle de vin.