Firma, cu sediul la Roma, a publicat fotografii cu 12 femei care prezintă sicriele scoase la vânzare pe site. Ideea aparţine lui Maurizio Matteucci (32 de ani), fiul proprietarului firmei. El speră ca fotografiile să îi încurajeze pe oameni să fie mai destinşi în legătură cu moartea, informează Sky News.
În afara calendarelor, oferite la vânzare la preţul de 9,30 euro, site-ul firmei Cofanifunebri mai oferă brichete, cutii pentru ţigări şi ceasuri în formă de sicrie.
Tradiţionaliştii catolici au fost însă îngroziţi de această afacere şi au făcut mai multe plângeri.
Un client a descris site-ul drept "o capodoperă a prostului gust", în timp ce alţii au acuzat firma de exploatare fără gust şi de nerespectarea atitudinii în faţa morţii.
În ciuda părerilor controversate referitoare la tehnicile de vânzare cu tentă sexuală, Matteucci a afirmat că a fost uşor să găsească fotomodelele.
"Unele dintre ele îmi sunt prietene, două sunt americance. Nicuna dintre ele nu s-a simţit jignită, ci toate au luat situaţia în glumă", a spus Matteucci.