- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (22.11.2011, 10:07)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal - VEZI IMAGINILE ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE
Un filmuleţ în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri din partea celor care l-au vizionat. Vezi de ce.
Urmărește
6566 afișări
Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal
O reclamă în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri deoarece este considerată prea înspăimântătoare pentru copii, scrie dailymail.co.uk.
Filmuleţul arată o femeie care se duce către maşina sa într-o parcare subterană, iar la un moment dat începe să fugă speriată deoarece este urmărită. Când ajunge la maşină vede fantoma fetiţei şi începe să ţipe, iar fantoma îi arată un telefon pe ecranul căruia scrie "Pierderea ofertelor noastre te va bântui", din text curgând sânge.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Cum ar fi arătat pacea în termenii Moscovei? Documente scurse dezvăluie cerinţele Proiectului de Pace al Rusiei din 2022
-
Culmea tupeului: Rusia acuză Occidentul de imixtiune în alegerile din Republica Moldova
-
Nelu Tătaru a fost plasat sub control judiciar pentru luare de mită
Autoritatea pentru Standardul în Publicitate din Marea Britanie a primit 34 de plângeri referitoare la reclamă, cel mai mare număr de nemulţumiri din acest an.
Persoanele care au văzut reclama cer interzicerea acesteia, deoarece este "nejustificat de periculoasă" pentru copii.
"Am primit 341 de plângeri, în care se spune că reclama este periculoasă şi nu ar trebui vizionată de copii. Am început o investigaţie completă", a declarat un purtător de cuvânt al Autorităţii pentru Standardul în Publicitate.
Reclama este difuzată la ore de maximă audienţă şi este extrem de comentată pe Youtube.
"Trebuie să schimb programul de fiecare dată când apare. Prima dată când fratele meu de 5 ani a văzut-o s-a speriat atât de tare încât nu s-a oprit din plâns toată noaptea", "Este hazard pentru sănătate! Scoateţi-o de la televizor!", "Dacă ei cred că aşa vor atrage clienţi se înşeală. Tocmai au pierdut unul" sunt câteva dintre mesajele lăsate de cei care au vizionat reclama.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe