- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (09.10.2008, 14:06)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamele pentru filme, permise în timpul ceremoniei Oscarurilor
Pentru prima dată de la difuzarea galei Oscarurilor pe posturile tv, din anii 1950, studiourilor de film li se va permite să îşi promoveze producţiile în cadrul transmisiunii celei de-a 81-a ediţii a premiilor Academiei americane, potrivit unei decizii luate de organizatori.
Urmărește
17 afișări
Reclamele pentru filme, permise în timpul ceremoniei Oscarurilor (Imagine: Mediafax Foto)
Potrivit publicaţiei Hollywood Reporter, Academia americană de film (Academy of Motion Picture Arts & Sciences) a interzis mult timp promovarea de producţii în cadrul ceremoniei Oscarurilor, de teamă că acest lucru ar putea fi interpretat drept o încercare a studiourilor de a influenţa alegerea câştigătorilor. Cu toate acestea, consiliul de guvernatori al Academiei a votat, recent, şi după ce a analizat concluziile unei comisii însărcinate cu studierea acestei chestiuni, să permită transmiterea de reclame pentru filme în timpul galei Oscarurilor. Totuşi, spoturile de promovare trebuie să se conformeze unei serii de restricţii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump cere Curții Supreme din SUA să suspende legea ce ar interzice TikTok-ul
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
-
„Părintele fondator al AI” crede că tehnologia ar putea duce la dispariţia oamenilor în 10 ani
-
Croaţia îşi alege duminică noul preşedinte. Ce şanse are „Trump al Croaţiei”
"Prin luarea în calcul a criteriilor pe care comitetul le-a recomandat, acest tip de reclame ne oferă posibilitatea de a celebra filmul, acesta fiind şi obiectivul principal al Oscarurilor", a declarat Leslie Unger, purtător de cuvânt al Academiei americane de film. "Acest lucru îmbogăţeşte competiţia cu o serie de conţinuturi amuzante, creative şi atractive", a adăugat el.
Noţiunea de celebrare a filmelor este menţionată ca obiectiv declarat al echipei care produce gala Oscarurilor din 2009, Laurence Mark şi Bill Condon, care speră că transmisiunea din 22 februarie va oferi o imagine mai largă asupra filmelor anului, mergând dincolo de producţiile nominalizate.
Deşi gala Oscarurilor a înregistrat o scădere de rating importantă în ultimii ani, transmisiunea continuă să atragă numeroşi advertiseri. Oportunitatea de a promova filme care urmează să fie lansate, în special filme care se vor blockbuster-uri ale verii, este extrem de atractivă pentru studiourile de cinema, care folosesc deja Super Bowl pentru a difuza reclame.
Deşi li se permite să îşi promoveze filmele, studiourile trebuie să se conformeze mai multor reguli. Astfel, pentru a menţine diferenţele între filmele din competiţie şi reclame, spoturile nu pot promova filme care nu au fost nominalizate, nici continuări sau reecranizări ale filmelor nominalizate, indiferent dacă este vorba de feature-uri, filme animate sau documentare. Nici filmele programate pentru lansare în apropierea galei Oscarurilor nu pot fi promovate, studiourile putând apela, însă, la publicitate pentru producţiile care ies pe piaţă începând cu ultima săptămână a lunii aprilie.
Pe de altă parte, fiecărui distribuitor i se va permite să ruleze un singur spot, indiferent dacă acesta are 30 sau 60 de secunde, în timpul fiecărei pauze comerciale. În plus, fiecare spot poate promova numai un film şi nu mai multe titluri.
Tototdată, ultima condiţie este ca reclamele să nu facă referire la Oscar sau la premiile Academiei, deci nu pot menţiona nici regizorii câştigători ai celebrei statuete.
Citește pe alephnews.ro: Specialiștii britanici au realizat un plan alimentar pentru ultimele zile din an. Cum rămâi fresh până în 2025?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
BREAKING! Încă o dramă pentru familia celor trei români morți pe E85! Din păcate, este vorba despre tatăl bărbatului
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe