- Home
- Life-Inedit
- WASHINGTON, (08.09.2010, 13:10)
- Alexandra Buzas , Alexandra Buzas ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamele pentru produsele alimentare vizează copiii de culoare
Copiii de culoare americani vizualizează zilnic, în medie, de 1,5 ori mai multe reclame pentru produsele alimentare şi de două ori mai multă publicitate la lanţurile de fast food la televizor comparativ cu copiii albi, conform unui studiu.
Urmărește
608 afișări
Reclamele pentru produsele alimentare vizează copiii de culoare (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Studiul, apărut în Archives of Pediatric and Adolescent Medicine, subliniază că aceste cifre sunt corelate cu cercetările anterioare, conform cărora copiii de culoare americani petrec mai mult timp în faţa televizorului comparativ cu cei albi.
Publicitatea la produse alimentare este mai intensă la televizor după-amiaza, când micuţii nu mai sunt la şcoală, fiind difuzată în special în programele pentru copiii negri, se arată în cercetare.
Pe de altă parte, copiii americani, în general, au văzut mai puţine reclame pentru produsele alimentare în 2007 comparativ cu 2003. Dar, adolescenţii, în rândul cărora riscul de obezitate este foarte crescut, au văzut mai multe reclame la produse alimentare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Coaliția PSD-PNL-UDMR stabilește datele alegerilor prezidențiale. Primul tur, înainte de Paște?
-
Noul decret al lui Putin desemnează Ucraina drept sursă principală de „extremism” şi introduce conceptul de „rusofobie”
-
Elon Musk susţine partidul AfD într-un articol de opinie publicat într-un ziar german
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Zelenski sugerează schimbări importante în structura de personal / Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
Astfel, în 2007, copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 5 ani au văzut cu circa 14% mai puţine reclame la produse alimentare comparativ cu 2003, copiii cu vârste între 6 şi 11 ani - cu circa 4% mai puţine, iar adolescenţii - cu 3,7% mai multe.
Citește pe alephnews.ro: Sonda Parker Solar Probe a ajuns la 6,1 milioane kilometri față de Soare. Cristian Român: „A zburat cu cea mai mare viteză atinsă vreodată de un obiect creat de mâna omului”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
GALERIE FOTO. S-au despărțit de Crăciun! Manechinul a șters toate pozele cu fotbalistul de pe rețelele de socializare
PROSPORT.RO
Care sunt cele două CUVINTE din limba română pe care le-ai folosit greșit până acum. Le auzi tot timpul de sărbători
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe