- Home
- Life-Inedit
- WASHINGTON, (08.09.2010, 13:10)
- Alexandra Buzas , Alexandra Buzas ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamele pentru produsele alimentare vizează copiii de culoare
Copiii de culoare americani vizualizează zilnic, în medie, de 1,5 ori mai multe reclame pentru produsele alimentare şi de două ori mai multă publicitate la lanţurile de fast food la televizor comparativ cu copiii albi, conform unui studiu.
Urmărește
608 afișări
Reclamele pentru produsele alimentare vizează copiii de culoare (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Studiul, apărut în Archives of Pediatric and Adolescent Medicine, subliniază că aceste cifre sunt corelate cu cercetările anterioare, conform cărora copiii de culoare americani petrec mai mult timp în faţa televizorului comparativ cu cei albi.
Publicitatea la produse alimentare este mai intensă la televizor după-amiaza, când micuţii nu mai sunt la şcoală, fiind difuzată în special în programele pentru copiii negri, se arată în cercetare.
Pe de altă parte, copiii americani, în general, au văzut mai puţine reclame pentru produsele alimentare în 2007 comparativ cu 2003. Dar, adolescenţii, în rândul cărora riscul de obezitate este foarte crescut, au văzut mai multe reclame la produse alimentare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Astfel, în 2007, copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 5 ani au văzut cu circa 14% mai puţine reclame la produse alimentare comparativ cu 2003, copiii cu vârste între 6 şi 11 ani - cu circa 4% mai puţine, iar adolescenţii - cu 3,7% mai multe.
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36