Ricky Martin şi Nicki Minaj, noile imagini ale unei mărci de rujuri de buze
Cele două vedete vor promova propriile branduri de rujuri de buze – Viva Glam Ricky şi Viva Glam Nicki – ce vor fi disponibile în reţeaua de magazine ale grupului MAC Cosmetics. Veniturile obţinute din comercializarea acestor noi branduri vor contribui la finanţarea programelor de cercetări ştiinţifice din domeniul maladiei SIDA, informează contactmusic.com.
Ricky Martin şi Nicki Minaj o înlocuiesc astfel pe actuala imagine a brandului Viva Glam, cântăreaţa americană Lady Gaga, şi vor filma un clip promoţional, la Miami, realizat de fotograful David La Chapelle. Nu se ştie deocamdată dacă Ricky Martin va folosi acest ruj în reclama ce urmează să fie filmată.
Cântăreaţa Nicki Minaj a colaborat deja cu brandul MAC cu ocazia lansării din 2010 a rujului „Pink 4 Friday”, numit astfel după titlul albumului ei de debut „Pink Friday”. Această gamă de produse cosmetice s-a dovedit a fi un mare succes, iar rujurile Pink 4 Friday, comercializate cu 14 dolari bucata în momentul lansării, se vând acum pe internet cu 88 de dolari pe diverse site-uri de licitaţii online, precum eBay.
Printre vedetele care au fost imaginea oficială a brandului Viva Glam în anii trecuţi se numără Lady Gaga, Lil’ Kim, Missy Elliott, Eve, Mary J. Blige, Christina Aguilera şi Fergie.