- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (17.12.2014, 11:41)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Rihanna a devenit director de creaţie al brandului Puma
Cântăreaţa Rihanna a devenit noul director de creaţie al brandului Puma, a anunţat, marţi, această companie germană specializată în articole sportive, care vizează poziţia de lider pe o piaţă cu o evoluţie spectaculoasă, destinată clientelei feminine.
Urmărește
334 afișări
Rihanna a devenit director de creaţie al brandului Puma (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Puma a anunţat într-un comunicat de presă că acest contract, încheiat pe mai mulţi ani şi care va intra în vigoare în luna ianuarie 2015, va permite cântăreţei Rihanna să devină imaginea oficială a diviziei feminine de articole vestimentare, alăturându-se astfel unor celebrităţi din lumea sportului, precum campionul olimpic Usain Bolt, în calitate de ambasador al brandului german.
Puma a cheltuit sume uriaşe în campaniile de marketing - inclusiv pentru încheierea unui contract cu echipa engleză de fotbal Arsenal F.C. -, încercând să recupereze astfel terenul pierdut în ultimii ani în faţa liderului mondial de pe această piaţă, compania Nike, şi a rivalului său german brandul Adidas.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Bjorn Gulden, directorul executiv al brandului Puma, spune că încheierea unui contract cu o vedetă de prim rang precum Rihanna reprezintă o stategie adiacentă a companiei de întărire a poziţiei companiei pe piaţa articolelor sportive destinate unor sporturi precum fotbal, jogging şi motociclism.
Puma spune că Rihanna se va ocupa în mod direct de conceperea colecţiilor brandului de anul viitor şi se va implica în acţiunile de promovare a acestor articole sportive, participând la diverse evenimente ce vor avea loc în mall-uri, supermarketuri, dar şi pe reţelele de socializare.
Compania germană nu a dezvăluit detaliile financiare ale acestui contract.
Grupul Nike a invitat 27 dintre cele mai renumite atlete din lume la un eveniment spectaculos organizat la New York, în luna octombrie, cu ocazia prezentării celei mai recente colecţii feminine. La rândul său, brandul Under Armour a semnat în luna septembrie un contract de promovare cu fotomodelul Gisele Bundchen.
Compania Adidas, ale cărei articole vestimentare feminine sunt considerate mult mai elegante decât cele lansate de Nike, graţie brandurilor sale streetwear Originals şi NEO, realizează deja 30% din cifra sa de afaceri din comercializarea produselor pentru femei, promovate de celebrităţi precum Rita Ora, Stella McCartney şi Selena Gomez.
Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", din 2010, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) şi "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe