Rihanna a lansat, la Paris, în scopuri caritabile, o colecţie de tricouri

Rihanna a lansat joi, la Paris, o colecţie de tricouri în ediţie limitată, imprimate cu imaginea sa, fondurile din vânzarea acestora fiind destinate fundaţiei umanitare a cântăreţei, "Clara Lionel".

Urmărește
187 afișări
Imaginea articolului Rihanna a lansat, la Paris, în scopuri caritabile, o colecţie de tricouri

Rihanna (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

"Acţiunea cea mai urgentă este de a finaliza utilarea unei clinici din Barbados, unde vor fi trataţi bolnavii de cancer", a spus cântăreaţa, originară din această insulă din Caraibe.

Pentru lansarea colecţiei sale de tricouri, Rihanna a colaborat cu compania Hard Rock International, care i-a înmânat, joi, un cec în valoare de 200.000 de dolari pentru fundaţie.

"Banii vor fi bine folosiţi. Nu avem niciodată destui bani pentru cauzele care merită", a adăugat Rihanna.

La întrebarea unui jurnalist dacă artista R&B intenţionează să se lanseze în lumea modei, Rihanna a sugerat că această colecţie nu va fi singura: "Fac lucrurile cu pasiune, iar moda este una dintre pasiunile mele. Pare un clişeu, dar este adevărat. O să mă implic în acest domeniu şi voi face lucrurile cu toată seriozitatea".

Cel mai recent album al Rihannei, "Unapologetic", a fost lansat în 2012, an în care colaborat cu Eminem pentru hitul "Monster", de pe albumul acestuia "The Marshall Mathers LP 2". La începutul acestui an, Rihanna a colaborat cu Shakira pentru melodia "Can't Remember to Forget You", de pe albumul în pregătire al cântăreţei de origine columbiană, intitulat "Shakira".

De asemenea, Rihanna va porni, în august, într-un mini-turneu în Statele Unite, împreună cu Eminem, pentru a susţine o serie de concerte în New York, Los Angeles şi Detroit.

Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", din 2010, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) şi "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici