Rihanna, noua imagine a brandului Armani

Cântăreaţa Rihanna a devenit noua imagine a brandului Armani şi va apărea în campaniile care promovează articolele din colecţiile Emporio Armani Underwear şi Armani Jeans.

Urmărește
498 afișări
Imaginea articolului Rihanna, noua imagine a brandului Armani

Rihanna, noua imagine a brandului Armani (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Rihanna, care va apărea în reclamele pentru colecţiile toamnă/iarnă 2011-2012, ce au fost filmate la New York şi vor fi lansate în septembrie, urmează astfel unor vedete de calibru, precum Victoria şi David Beckham, Cristiano Ronaldo şi Megan Fox, informează contactmusic.com.

La începutul acestui an, Rihanna a fost desemnată ambasadoare a mărcii Nivea.

Celebrul brand de produse cosmetice s-a asociat cu Rihanna pentru a-şi sărbători centenarul şi a lansat pe piaţă o fotografie în care artista, într-o ipostază seducătoare, părea goală.

Rihanna şi-a lansat primul material discografic în 2005, iar primul ei single devenit No.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", lansat anul trecut, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Albumele sale s-au vândut în peste 25 de milioane de copii pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu nouă premii Grammy.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici