- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (08.03.2010, 17:55)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Robbie Williams este imaginea unei noi campanii pentru brandul Nikon
Cântăreţul Robbie Williams va apărea în cea mai recentă campanie paneuropeană pentru brandul de aparate de fotografiat Nikon, informează site-ul headlinegrabber.com
Urmărește
21 afișări
Robbie Williams este imaginea unei noi campanii pentru brandul Nikon (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Campania, care are ca scop să îi inspire pe fotografi să folosească modelul de aparate foto digitale Nikon CoolPix, se desfăşoară sub sloganul "I am Nikon".
Noua campanie urmează linia impusă de tema pe care a fost realizată strategia de marketing a brandului - "At the heart of the image/ În esenţa imaginii".
Campania se va desfăşura în Europa şi Africa de Sud şi va debuta în Marea Britanie în aprilie, având componente print, outdoor şi online. Totodată, campania va avea şi un microsite special şi va fi vizibilă şi pe reţele de socializare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
OZN deasupra României: O imagine din 2022 publicată de un fost oficial al Pentagonului face înconjurul internetului. Cât de credibilă este fotografia
-
Germania va închide consulatele iraniene ca răspuns la executarea unui cetăţean german
-
Avocata din Bucureşti acuzată că a tocmit un asasin să ucidă trei persoane, reţinută
-
Scandal în Georgia. Un exit-poll arată că partidele de opoziţie au obţinut majoritatea voturilor
Spotul TV îl prezintă pe Robbie Williams, la un concert, folosindu-şi aparatul Nikon pentru a fotografia publicul.
"Sperăm că această campanie ne va ajuta să popularizăm semnificaţia brandului Nikon în Europa, unui public mai amplu", a declarat Brigitta Olson, manager general al diviziei de marketing a Nikon Europa.
După ce a părăsit trupa Take That, Robbie Williams a avut succes în cariera solo, reuşind să vândă peste 55 de milioane de albume pe plan mondial. Precedentul album al solistului britanic a fost "Rudebox", lansat în 2006, primit cu rezerve de criticii de specialitate, acesta fiind, totodată, materialul discografic al său cu cele mai slabe vânzări în Marea Britanie şi cu mai puţin de un milion de copii vândute în Statele Unite. Cu toate acestea, Robbie Williams rămâne un cântăreţ extrem de popular: în 2006, el a vândut peste 1,6 milioane de bilete, într-o singură zi, pentru concertele programate în turneul său mondial din acel an.
Cântăreţul britanic a trăit în ultimii ani la Los Angeles, după ce s-a externat, în martie 2007, dintr-o clinică de tratare a dependenţei de medicamente.
Cel mai recent album al lui Robbie Williams, "Reality Killed the Video Star", primul său material discografic din ultimii trei ani, a fost lansat pe 9 noiembrie 2009.
Citește pe alephnews.ro: Iranul pregătește o lovitură asupra Israelului de pe teritoriul irakian în următoarele zile. Avertismentul SUA
Citește pe www.zf.ro: SURPRIZĂ URIAŞĂ: Vodafone şi Digi au bătut palma să cumpere Telekom România Mobile. Ce se întâmplă cu clienţii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
SURPRIZĂ URIAŞĂ: Vodafone şi Digi au bătut palma să cumpere Telekom România Mobile. Ce se întâmplă cu clienţii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Unde vor locui Iancu Sterp și Denisa Coțolan după ce au făcut nuntă. Nimeni nu se aștepta la asta!
CANCAN.RO
Crin Antonescu: „Dintre cei de dreapta, Ludovic Orban, individual, e de departe cel mai bun candidat”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe