Robbie Williams este imaginea unei noi campanii pentru brandul Nikon

Cântăreţul Robbie Williams va apărea în cea mai recentă campanie paneuropeană pentru brandul de aparate de fotografiat Nikon, informează site-ul headlinegrabber.com

Urmărește
21 afișări
Imaginea articolului Robbie Williams este imaginea unei noi campanii pentru brandul Nikon

Robbie Williams este imaginea unei noi campanii pentru brandul Nikon (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Campania, care are ca scop să îi inspire pe fotografi să folosească modelul de aparate foto digitale Nikon CoolPix, se desfăşoară sub sloganul "I am Nikon".

Noua campanie urmează linia impusă de tema pe care a fost realizată strategia de marketing a brandului - "At the heart of the image/ În esenţa imaginii".

Campania se va desfăşura în Europa şi Africa de Sud şi va debuta în Marea Britanie în aprilie, având componente print, outdoor şi online. Totodată, campania va avea şi un microsite special şi va fi vizibilă şi pe reţele de socializare.

Spotul TV îl prezintă pe Robbie Williams, la un concert, folosindu-şi aparatul Nikon pentru a fotografia publicul.

"Sperăm că această campanie ne va ajuta să popularizăm semnificaţia brandului Nikon în Europa, unui public mai amplu", a declarat Brigitta Olson, manager general al diviziei de marketing a Nikon Europa.

După ce a părăsit trupa Take That, Robbie Williams a avut succes în cariera solo, reuşind să vândă peste 55 de milioane de albume pe plan mondial. Precedentul album al solistului britanic a fost "Rudebox", lansat în 2006, primit cu rezerve de criticii de specialitate, acesta fiind, totodată, materialul discografic al său cu cele mai slabe vânzări în Marea Britanie şi cu mai puţin de un milion de copii vândute în Statele Unite. Cu toate acestea, Robbie Williams rămâne un cântăreţ extrem de popular: în 2006, el a vândut peste 1,6 milioane de bilete, într-o singură zi, pentru concertele programate în turneul său mondial din acel an.

Cântăreţul britanic a trăit în ultimii ani la Los Angeles, după ce s-a externat, în martie 2007, dintr-o clinică de tratare a dependenţei de medicamente.

Cel mai recent album al lui Robbie Williams, "Reality Killed the Video Star", primul său material discografic din ultimii trei ani, a fost lansat pe 9 noiembrie 2009.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici