Prima pagină » Life-Inedit » „Avatar” ar putea avea o continuare

„Avatar” ar putea avea o continuare

Pelicula "Avatar" nu va beneficia de tehnologia 3D pentru versiunea sa pe DVD şi ar putea avea o continuare, a anunţat Rupert Murdoch, şeful News Corporation, care controlează 20th Century Fox.
03 feb. 2010, 14:45, Life-Inedit

Rupert Murdoch a explicat că tehnologia 3D nu este încă suficient de dezvoltată pentru ca pelicula să poată fi văzută în variantă tridimensională la domiciliu. El nu a exclus însă lansarea ulterioară a unei noi versiuni de DVD care să includă filmul 3D.

Murdoch a anunţat că NewsCorp nu a încasat încă beneficii de pe urma filmului lui James Cameron, spunând însă că „60% din profituri vor veni în următoarele şase luni”, în special după lansarea DVD-ului.

Intenţionăm să lansăm DVD-ul cât de rapid posibil însă, pentru moment, filmul are în continuare succes în cinematografe„, a spus Murdoch.

Dacă va continua să aibă încasări de 125 de milioane de dolari pe week-end”, filmul rămâne în cinematografe, a declarat şi David DeVoe, directorul financiar al News Corp.

Cu nouă nominalizări la Oscaruri, filmul este deja cel mai profitabil din istoria cinematografiei, cu încasări de peste 2 miliarde pe plan mondial. Pelicula a depăşit deja pragul de 600 de milioane de dolari încasări în America de Nord.

Rupert Murdoch a declarat că se poartă în prezent negocieri cu regizorul James Cameron în vederea realizării unei continuări a filmului, însă discuţiile nu sunt decât în stadiul preliminar. El a adăugat că nu se aşteaptă ca o continuare să fie realizată prea curând, având în vedere că James Cameron a avut nevoie de 10 ani pentru a pregăti acest nou succes.

News Corps a depăşit, în al doilea trimestru al anului său fiscal (octombrie-decembrie), previziunile analiştilor, obţinând venituri de 254 de milioane de dolari şi realizând o cifră de afaceri cu 10% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului anterior, de 8,7 miliarde de dolari, graţie succesului peliculei 3D „Avatar” şi creşterii veniturilor din publicitate.