Sărbători de iarnă 2016. Google a lansat platforma ”Pe urmele lui Moş Crăciun” cu jocuri şi explorare de sărbători

Motorul de căutare online Google marchează sosirea sărbătorilor de iarnă prin lansarea platformei ”Google Santa Tracker”, unde internauţii se pot distra, în aşteptarea Crăciunului, dansând cu elfii, făcându-i selfie-uri lui Moş Crăciun sau pot încerca jocuri logice cu acadele buclucaşe.

Urmărește
2418 afișări
Imaginea articolului Sărbători de iarnă 2016. Google a lansat platforma ”Pe urmele lui Moş Crăciun” cu jocuri şi explorare de sărbători

Sărbători de iarnă 2016. Google a lansat platforma ”Pe urmele lui Moş Crăciun” cu jocuri şi explorare de sărbători

Motorul de căutare online Google numără zilele până la sosirea sărbătorilor de iarnă şi îi invită pe internauţi să exploreze platforma ”Google Santa Tracker” care poate fi accesată aici.

Pe santatracker.google.com, utilizatorii vizionează, joacă, explorează tărâmuri înzăpezite. Ei îl pot căuta pe Moş Crăciun pe aeroportul de la Polul Nord, află care sunt tradiţiile de sărbători în diverse părţi ale globului, pot avea acces în laboratorul de programe unde realizează personaje importante pentru sezonul invernal - reni şi spiriduşi - şi, între altele, se folosesc de punctele cardinale pentru a găsi cadouri.

Astfel, pe pagina web există 23 de opriri în căutarea lui Moş Crăciun. Cei care accesează acest site pot urmări videoclipuri animate de personaje amuzante, pot accesa jocuri care îl au în centru pe Moş Crăciun, cum ar fi "Santa Selfie",  "Aeroportul de la Polul Nord"  şi au la dispoziţie şi o "încăpere" dedicată traducerilor.

În plus, utilizatorii motorului de căutare pot trimite, prin intermediul unui buton special, logoul Google spre a fi publicat pe reţelele de socializare Google+, Facebook şi Twitter, dar şi prin e-mail.

Google îşi modifică logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Doodle-urile sunt reprezentări ocazionale ale logoului afişat pe prima pagină Google (www.google.ro), care au acompaniat de-a lungul anilor căutările online făcute de utilizatorii din întreaga lume.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici