Prima pagină » Life-Inedit » „Totul despre sex”: cum a influenţat moda şi cum a impus branduri pe piaţă

„Totul despre sex”: cum a influenţat moda şi cum a impus branduri pe piaţă

Odată cu lansarea celui de-al doilea film pe marile ecrane, stiliştii analizează impactul pe care l-au avut cele patru personaje feminine - Carrie, Samantha, Miranda şi Charlotte - în promovarea anumitor mărci şi tendinţe.
02 iun. 2010, 11:00, Life-Inedit

Designerul spaniol Manolo Blahnik şi-a câştigat notorietatea internaţională, cocktailul „Cosmopolitan” a devenit una dintre cele mai căutate băuturi, revista Vogue a ajuns lectura lunară obligatorie. Fiecare dintre aceste branduri avea un nume pe piaţă, însă filmul „Totul despre sex” le-a scos din nişă şi le-a promovat ca făcând parte din cotidianul femeii de succes, independente, cu un stil de viaţă activ şi mereu în actualitate.

Citeşte mai multe despre influenţa serialului „Totul despre sex” pe www.gandul.info.