Sondaj organizat de serviciul de ambulanţă britanic: "Cât de cool este Hitler?"

Directorii serviciului de ambulanţă britanic au cheltuit 10.000 de lire sterline (11.500 de euro) pentru un sondaj în rândul angajaţilor, cărora li s-a cerut să ierarhizeze o serie de personalităţi, printre care şi Hitler, în funcţie de cât de "cool" li se păreau acestea, relatează dailymail.co.uk.

Urmărește
21 afișări
Imaginea articolului Sondaj organizat de serviciul de ambulanţă britanic: "Cât de cool este Hitler?"

Sondaj organizat de serviciul de ambulanţă britanic: "Cât de cool este Hitler? "

Acest sondaj, care apare într-un newsletter editat de West Midlands Ambulance Service, face parte dintr-un proiect al cărui scop era identificarea calităţilor pe care o persoană ar trebui să le deţină pentru a deveni un şef bun.

Chestionarul le cerea angajaţilor serviciului de ambulanţă să ierarhizeze, în funcţie de cât de "cool" sunt, pe o scală de la 1 la 5, o serie de personalităţi precum Richard Branson, Gordon Brown, Fabio Cappello, dar şi Adolf Hitler şi şeful departamentului de ambulanţă, Ian Cummings.

Acest sondaj face parte dintr-un proiect care se întinde pe durata unui an şi este finanţat de contribuabilii britanici.

Formularele acestor chestionare au fost completate de toţi cei 3.300 de angajaţi ai West Midlands Ambulance Service, la sfârşitul lunii aprilie.

Responsabilii din Ministerul Sănătăţii din Marea Britanie vor analiza rezultatele obţinute pentru a concepe "Leadership Development Programme", care va fi publicat în aprilie 2011.

Respondenţii au fost fost invitaţi, totodată, să precizeze dacă a fi gay, amuzant sau de culoare sunt elemente care pot face ca un anumit lider să fie considerat "cool".

Angajaţii serviciului de ambulanţă au acuzat conducerea instituţiei de iresponsabilitate şi de avizarea unor cheltuieli inutile, considerând că acei bani ar fi putut fi utilizaţi în scopuri medicale.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici