Prima pagină » Life-Inedit » Modul prin care o companie promovează o cutie de prezervative: Totul este permis cu o singură condiţie | VIDEO

Modul prin care o companie promovează o cutie de prezervative: Totul este permis cu o singură condiţie | VIDEO

Consimţământul sexual este folosit pentru a promova prezervative de o firmă de produse pentru adulţi din Argentina, care a lansat ambalajul care poate fi deschis numai de două persoane care apasă în acelaşi timp patru puncte de presiune pe cutie, arată revista People.
Modul prin care o companie promovează o cutie de prezervative: Totul este permis cu o singură condiţie | VIDEO
Razvan Tupa
10 apr. 2019, 07:00, Life-Inedit

Campania publicitară desfăşurată sub sloganul „Totul este permis în materie de sex cu o singură condiţie: consimţământul” a inclus lansarea prezervativului care nu ar putea să fie scos din cutie decât atunci când două persoane îşi folosesc ambele mâini pentru a activa cele patru puncte care deblochează sistemul de ridicare a capacului.

Compania Tulipan susţine că astfel denunţă abuzurile sexuale.

La numai câteva zile de la lansarea pachetului de prezervative au apărut demonstraţii care arată că o singură persoană ar putea să atingă toate punctele necesare pentru a deschide cutia.