Tabloidul The Sun îşi lansează propriul parfum, inspirat de industria divertismentului

Tabloidul britanic The Sun, editat de compania News International, şi-a lansat propriul parfum, numit Buzz, care va fi promovat prin postere parfumate pe străzile din apropierea celebrului magazin londonez Harrods, informează Brand Republic.

Urmărește
26 afișări
Imaginea articolului Tabloidul The Sun îşi lansează propriul parfum, inspirat de industria divertismentului

Tabloidul The Sun îşi lansează propriul parfum, inspirat de industria divertismentului

Parfumul a fost realizat în colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucrează pentru Harrods, unde va fi vândut, începând de luni, la preţul de 70 de euro pentru o sticluţă de 50 ml.

Două postere parfumate vor fi amplasate în staţia de autobuz situată vizavi de celebrul magazin.

Parfumul, a cărui sticlă doreşte să ilustreze "conceptul de divertisment", este descris ca fiind o combinaţie între stilul actriţei Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, îndrăzneala cântăreţei Beyonce Knowles şi farmecul prietenos al lui Cheryl Cole.

Un purtător de cuvânt al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice şi bergamotă, îmbinate cu iasomie şi ylang ylang, cu o bază de vanilie şi santal.

"Fiecare ingredient se adaugă celorlalte pentru a crea sentimentul premierelor, debuturilor şi a momentelor de covor roşu", a mai spus purtătorul de cuvânt al publisherului The Sun.

"Colaborarea cu The Sun a fost un pas neobişnuit pentru mine. În cariera mea am creat parfumuri individuale pentru clienţi, dar am fost foarte surprins când mi s-a cerut să creez un parfum pentru un ziar", a declarat parfumierul Roja Dove.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici