Potrivit studiului realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen NRG, citat de site-ul variety.com, MySpace este pentru 29% dintre cei intervievaţi, cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani, pagina web de pe care obţin informaţii despre noutăţile cinematografice.
Google şi Yahoo s-au clasat pe locul al doilea, fiind site-urile preferate de 23% dintre participanţii la sondaj, în timp ce AOL s-a clasat pe locul al treilea, fiind în preferinţele a 14% dintre respondenţi.
Aproximativ 46% dintre participanţii la sondaj au vizionat informaţii sau reclame online despre filme pe MySpace, în timp ce 26% dintre respondenţi au urmărit astfel de conţinuturi pe Yahoo, 18%, pe Fandango, şi 12%, pe Moviefone, platformă controlată de AOL.
Studiul s-a concentrat pe 13 lansări de film care au avut loc în timpul verii, în ultimii doi ani, printre care se numără "The Dark Knight/ Cavalerul negru", "Get Smart/ Scăpaţi de Smart", "Forgetting Sarah Marshall/ Înşelat de Sarah Marshall", "Step Up 2: The Streets/ Dansul Dragostei 2", "300/ 300 – Eroii de la Termopile", "John Tucker Must Die/ John Tucker trebuie să moară" şi "The Omen/ Profeţia".
Circa 42% dintre participanţii la sondaj au declarat că au văzut reclame pentru aceste filme pe MySpace.
Potrivit aceluiaşi studiu, internetul a fost mediul preferat de public, în detrimentul televiziunii, pentru obţinerea informaţiilor despre producţia "The Dark Knight", care a beneficiat de o campanie de promovare online foarte activă.
Circa 70% dintre cei peste 11.000 de indivizi care au participat la sondaj au declarat că au un profil activ pe MySpace.