Tenul lui Beyonce, modificat digital într-o reclamă L'Oreal

L'Oreal a fost acuzată că, în cadrul unei campanii publicitare pentru vopseaua de păr Feria, a modificat digital imaginea cântăreţei de culoare Beyonce Knowles, făcând ca tenul acesteia să pară mult mai alb, însă compania de cosmetice neagă acest lucru.

Urmărește
374 afișări
Imaginea articolului Tenul lui Beyonce, modificat digital într-o reclamă L'Oreal

Tenul lui Beyonce, modificat digital într-o reclamă L'Oreal (Imagine:www.dailymail.co.uk)

Cântăreaţa în vârstă de 27 de ani, al cărei tată este de origine afro-americană, mama fiind creolă, apare în cea mai recentă campanie a companiei L'Oreal cu un ten foarte palid şi părul vopsit în nuanţe de blond, informează dailymail.co.uk.

Culoare deschisă a părului a fost atribuită vopselei promovate, Feria, însă L'Oreal a fost acuzată că a modificat digital tenul cântăreţei făcând-o pe aceasta să pară mai albă decât este în realitate.

Contractul semnat cu L'Oreal prevede ca, pe perioada colaborării, Beyonce Knowles să nu îşi facă schimbări radicale de imagine şi să îşi menţină părul într-o stare bună.

Ziarul american New York Post a definit reclama ca fiind şocantă şi a acuzat compania L'Oreal că a făcut-o pe Beyonce să pară "o versiune ciudată şi aproape albă a propriei persoane".

Site-ul de ştiri mondene tmz.com a indicat că L'Oreal trebuie să dea explicaţii serioase în legătură cu imaginea "decolorată" a lui Beyonce din noile reclame. Sute de cititori au sporit, ulterior, controversele legate de această reclamă.

Beyonce a semnat un contract cu L'Oreal, în valoare de 2,9 milioane de euro, pentru cinci ani. Potrivit acestui contract, cântăreaţa trebuie să lucreze doar 10 zile pe an, în care să îşi facă apariţia la şedinţele foto şi la evenimentele promoţionale. L'Oreal are dreptul să extindă numărul de zile lucrătoare ale actriţei la 12, dar trebuie să-i plătească acesteia un salariu de 15.880 de euro pe zi.

L'Oreal a negat, prin intermediul purtătorului de cuvânt al cântăreţei, toate acuzaţiile privind modificarea digitală a culorii tenului actriţei.

De cealaltă parte, autoarea hitului "Crazy in Love" a spus că nu va face alte comentarii în afară de ceea ce a comunicat compania L'Oreal.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici