Chiar dacă Trump stâmbă din nas, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci dau năvală în TikTok, cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.
„Gucci Model Challenge” de pe TikTok, n-a ieşit probabil cum au dorit cei de la Gucci, cei mai mulţi participanţi au luat mai degrabă peste picior provocarea. Însă scopul de a construi o comunitate în jurul brandului a fost atins.
Cea mai nouă prezenţă pe TikTok a unui brand de lux este Luis Vuitton, care se alătură astfel unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent. Prada sau Tiffany sunt prezente pe TikTok, fără însă să aibă vreo acţiune notabilă.
Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z, cei născuţi între 1996 şi 2010. 54% dintre ei folosesc TikTok. Iar odată cu pandemia, când săptămânile modei au avut loc ba online, ba deloc, marile branduri din modă caută noi metode să ajungă la potenţialii cumpărători.