Topul muzicienilor care au primit cele mai multe Like-uri pe Facebook. Cine este pe primul loc

Rihanna ocupă prima poziţie în topul muzicienilor care au primit cele mai multe Like-uri pe reţeaua de socializare Facebook în anul 2011, potrivit unui clasament alcătuit de editorii site-ului.

Urmărește
559 afișări
Imaginea articolului Topul muzicienilor care au primit cele mai multe Like-uri pe Facebook. Cine este pe primul loc

Topul muzicienilor care au primit cele mai multe Like-uri pe Facebook. Cine este pe primul loc

Cântăreaţa originară din Barbados l-a devansat astfel pe celebrul Bob Marley, clasat pe locul al doilea. Pe locul al treilea s-a clasat cântăreaţa canadiană Avril Lavigne, informează contactmusic.com.

În plus, piesa "We Found Love", o colaborare a Rihannei cu DJ-ul Calvin Harris, a ocupat prima poziţie în topul celor mai ascultate cântece pe site-ul Facebook.com.

Pe locurile următoare în Topul 10 al muzicienilor care au primit cele mai multe Like-uri pe Facebook se află, în ordine, David Guetta, Enrique Iglesias, Usher, Lady Gaga, Metallica, Green Day şi Black Eyed Peas.

Rihanna şi-a lansat primul material discografic în 2005, iar primul ei single devenit No.1 a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale, "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", lansat anul trecut, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Albumele sale s-au vândut în peste 25 de milioane de copii pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu nouă premii Grammy.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici