"Totul despre sex": cum a influenţat moda şi cum a impus branduri pe piaţă

Odată cu lansarea celui de-al doilea film pe marile ecrane, stiliştii analizează impactul pe care l-au avut cele patru personaje feminine - Carrie, Samantha, Miranda şi Charlotte - în promovarea anumitor mărci şi tendinţe.

Urmărește
60 afișări
Imaginea articolului "Totul despre sex": cum a influenţat moda şi cum a impus branduri pe piaţă

"Totul despre sex": cum a influenţat moda şi cum a impus branduri pe piaţă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Designerul spaniol Manolo Blahnik şi-a câştigat notorietatea internaţională, cocktailul "Cosmopolitan" a devenit una dintre cele mai căutate băuturi, revista Vogue a ajuns lectura lunară obligatorie. Fiecare dintre aceste branduri avea un nume pe piaţă, însă filmul "Totul despre sex" le-a scos din nişă şi le-a promovat ca făcând parte din cotidianul femeii de succes, independente, cu un stil de viaţă activ şi mereu în actualitate.

Citeşte mai multe despre influenţa serialului "Totul despre sex" pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici